jueves, 26 de enero de 2012

Decenes de persones identificaes por participar nun actu de protesta


Crónica ya información apurrida pola Corriente Sindical d'Izquierda.

El vienres día 20 unes cincuenta persones participaron nun actu de protesta contra una agresión de calter facista nel conceyu de Castrillón, nel que se demandaba ante'l mesmu Conceyu de Piedres Blanques una condena pública d'esti tipu d'agresiones.

A pesar del so calter simbólicu -permaneciose tol tiempu na Plaza d'Europa- y de que se comunicara por escritu a la Policía Local, un númberu importante d'efectivos de la Guardia Civil fixo actu de presencia cola orde espresa d'identificar a les persones manifestantes, lo que podría conducir a un espediente de sanción importante.

Esti casu forma parte d'una serie d'actuaciones nes que'l derechu de manifestacion ye recotáu en llugar de protexíu: detención illegal d'inmigrantes, suspensión de conciertos de calter políticu, intimidación d'activistes por medio d'identificaciones... Amás, les ordenances ciudadanes" de les distintes llocalidaes tán convirtiéndose na principal ferramienta pa xustificar la criminalización de la protesta social n'Asturies. La llegada a la Delegación del Gobiernu español de Gabino de Lorenzo ta suponiendo la estensión de les práctiques represives d'Agustín de Luis n'Uviéu al restu de Asturies.

*Corriente Sindical d'Izquierda

No hay comentarios:

Publicar un comentario