viernes, 10 de febrero de 2012

Comunicáu de la manifestación de CSI, CXT y SUATEA.

Mañana, el Gobiernu va aprebar una nuea Reforma Llaboral; un nueu castigu a la clas obrera. Tenemos millones y millones de paraos, sueldos de miseria, contratos d’esclavos, millones de presones a la raya la indixencia, una mocedá ensin futuru y cuásique ensin presente. Too ye poco pa satisfacer l’avaricia de políticos, banqueros y empresarios.

Cola privatización de la Sanidá, namás van poder tener salú aquellos que tean perres pa pagala. Nun podemos dexar la nuesa Salú nes manes de mercaderes y negociantes, porque la nuesa Salú nun ta en venta.


Los recortes na Enseñanza Pública y la so privatización, va tornanos a les dómines nes que namás que los más pudientes acedíen a la educación. Quieren tornar los centros escolares n’empreses y “chiringuitos” empobinaos a facer caxa, pero lo que ta en xuegu ye la educación de los nuesos fíos y fíes.Y los Servicios Sociales, cenciellamente van desanicialos, comu yá demuesaron colos 152 despedíos del Centro Especial d’Emplegu “APTA”.


Los partíos políticos del parllamentu asturianu son una braera vergoña y nun mos sirven pa nada; namás-yos importen los sos cargos y los sos sueldos millonarios.


Los sindicatos mayoritarios, CCOO y UXT, tampoco van engabitanos, porque son cómplices del Gobiernu, de la Banca y de la Patronal. Traicionen a la clas obrera y apauten lo que faiga falta a cuenta de caltener los sos “chiringuitos”.


Poro, la única igua, lo único que mos queda a los y les trabayadores ye la xunidá y la llucha. La llucha na cai, la llucha nes empreses. El presente ye de paru, probitú y represión. Cola llucha obrera hai un camín abiertu, cola llucha obrera hai futuru.

No hay comentarios:

Publicar un comentario