sábado, 31 de marzo de 2012

BA-UNA-LV-GV asoleyó la so primer valoración sobre les elleiciones del 25M

Dende la coalición "Bloque por Asturies - Unidá Nacionalista Asturiana - Los Verdes-Grupo Verde: Compromisu por Asturies" vienen de facer pública la so primer valoración tres les elleiciones asturianes del 25 de Marzu, nel que la formación algamó 1.639 votos y un 0,32% de los votos, resultáu que dende la coalición afirmen que "solo puede calificase de malu". Darréu'l comunicáu íntegru:
Primer valoración de la coordinadora de la coalición Bloque por Asturies-UNA-Los Verdes del so resultáu nes elecciones del 25-M

Esta coordinadora valora que'l resultáu de la coalición nes elecciones del 25 de marzu solo puede calificase de malu. Énte un númberu tan amenorgáu de votos y de porcentaxe como los algamaos, y una diferencia coles elecciones de mayu tan alta, nun ye posible facer una valoración del resultáu que nun sía negativa y que nun abra un periodu de reflexón.

Les causes que nos llevaron a esti númberu de votos, tan per debaxo de les mires, entendemos que son tanto esternes como internes, y especialmente nel segundu casu, han de llevanos a una autocrítica fonda que modifique formes d'actuación, d'organización, de comunicación y d'estratexa.

Nun escenariu difícil, impuestu en parte poles circunstancies, nun supimos atopar un buecu, un discursu y una práctica qu'ilusionara a les más de 6.000 persones que nos votaren en mayu -en parte pola lentitú nel procesu d'afitamientu y visibililización d'una alternativa común nos últimos meses- nin consiguimos llegar a nuevos sectores a los que dirixíamos el nuesu discursu, y a pesar del esfuerzu realizáu na nuesa campaña, el nuesu mensaxe nun llegó a más que 1.600 persones, yá que nun fuimos a tresmitir que la nuesa coalición podía ser una alternativa válida a los dos grandes bloques que se formaren.

Amás, la mayoría de la población interpretó qu'estes elecciones tratábense d'una segunda vuelta de les elecciones de mayu de 2011, na que les opciones amenorgábense principalmente a dos; desallugar a Foro al traviés d'un gobiernu de PSOE ya IX o torgar que volviera'l PSOE al gobiernu asegurando un gobiernu de FAC. Nesi escenariu, l'espaciu d'actuación y de tresmisión del nuesu mensaxe y propuestes convertióse en mínimu y el llamáu votu útil xugó na nuesa contra d'una manera evidente.

Agora ye'l momentu de mirar p'alantre, faer autocrítica, reflexón, deprender de los erros, valorar positivamente y afitar los aciertos, y trabayar con rixu y responsabilidá pensando nel futuru. Sicasí, nun podemos escaecenos de dar les gracies a una militancia bien activa qu'a pesar de les dificultaes y la escasez de medios, trabayó con ilusión y ensin descandsu na campaña, nin podemos dexar de señalar que'l trabayu conxuntu ente organizaciones con xénesis y práctiques polítiques distintes cadaldía ye más fácil.

Recordamos nesti momentu qu'una de les constantes de la nuesa campaña foi la reiteración de que, independientemente del resultáu, un proyectu políticu asturianu autónomu, pensáu y articuláu dende la esquierda, l'asturianismu, l'ecoloxismu y enraigonáu nos movimientos sociales, ye necesariu nel nuesu país, y que'l 26 de marzu habría que siguir trabayando pa la so construcción. Agora ye'l momentu de que les organizaciones que formen esta coalición analicen el contestu políticu, faigan les sos reflexones y les pongan en comuña pa redefinir el proyectu y siguir, tres esta esperiencia de la que tenemos enforma qu'aprender, col procesu d'unión, ampliación, y afitamientu d'un proyectu conxuntu y ampliu que se quedó atayáu pola convocatoria electoral.

Pela nuesa parte afitamos la necesidá d'esti proyectu, tamos convencíos y convencíes de qu'hai munchos miles de persones a los que nun lleguemos nesta ocasión, pero que pueden volver enfotase en nós, o facelo per primer vegada. Por ello, faemos una llamada a correxir con humildá y realismu los nuesos erros, y convidamos a quien crea n’una alternativa d'esti tipu, quien nos votó y quien nun lo fixo, a la xuntura pa llevantar con fuerza y ente toos y toes l'alternativa política y la Asturies que queremos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario