viernes, 30 de marzo de 2012

Ésitu masivu de la fuelga xeneral n'Asturies


El seguimientu de la mesma queda cifráu nel 89%.

La xornada de movilización obrera n'Asturies derivada de la convocatoria de fuelga xeneral cuntó con un seguimientu masivu énte'l pueblu trabayador asturianu, que participó masivamente nes diverses aiciones que dende la madrugada desencolcaron les organizaciones sindicales xunto a otros coleutivos obreros y persones independientes. Asina, dende bien ceo l'aición obrera punxo barricaes nes carreteres, impidió la salida a la cai de los servicios de llimpieza y aparó'l tresporte, con un seguimientu del 100% en dichu seutor. Amás, la participación en seutores públicos como la enseñanza foi del 70%,demientres que nes grandes industries como Arcelor sólo furrularon los servicios mínimos pautaos.

La mañana tuvo protagonizada polo piquetes informativos que, nes principales ciudaes del país, puxaron pol pieslle de les grandes empreses del seutor servicios y d'alimentación que, como ye vezu, presionen a la so plantilla p'acudir al puestu de trabayu y abrir les sos puertes. Sicasí, ye de reseñar qu'aquellos comercios que foron a abrir les sos puertes malapenes rexistraron ventes. En zones d'Asturies como les cuenques mineres y l'occidente -Cangas, Degaña, etc.- el seguimientu de la fuelga en toles estayes foi total.

De magar les 12 de la mañana CSI, CXT y SUATEA, xunto a la participación de CNT, desendolcaron la so manifestación peles cais de Xixón, con una importante participación cifrada nunes 15.000 persones que percorrieron les cais de la ciudá nun ambiente combativu, vindicativu, y tamién de refugu pa col sindicalismu mayoritariu.

Pel so lláu, l'actu central de los sindicatos mayoritarios foi una manifestación masiva peles cais d'Uviéu, con una participación d'alrodiu de 100.000 persones nún de los manifestamientos más masivos de los caberos años n'Asturies. UGT, CC.OO y USO participaron na marcha, xunto a un bloque críticu averáu al "15M" que s'amestó a la marcha de mena independiente.

La xornada saldose con cuatro persones que conformaben piquetes informativos deteníes, ensin munches más incidencies a destacar -salvo les avezaes actuaciones policiales de calter represivu- dientru d'una xornada de combatividá y participación masiva nel nuesu país, que xunto a Euskal Herría rexistró les mayores cifres de seguimientu.

Fonte: Infoasturies

No hay comentarios:

Publicar un comentario