viernes, 13 de abril de 2012

El Conciertu pola Oficialidá va celebrase nel xixonés Parque Inglés

La XDLA ta acabante de confirmar el cartelu definitivu del XXIV Conciertu pola Oficialidá, que repite en Xixón, anque esta vegada nel Parque Inglés. Siete grupos de dellos estilos van actuar el 28 d’abril na carpa instalada nel llugar.

Asina, les persones que s’averen a la zona agora nomada Parque de los Hermanos Castro, n’honor a los futbolistes Enrique Castro ‘Quini’ y Jesús Castro, fináu en Pechón tres rescatar de morir afogaos a unos neños británicos, van poder sentir la música de cantautor d’Alfredo González, la tradicional de Tuenda, el folk baillable de La Bandina, la revisión personal de la música asturiana que faen De Miguel, Wolfe y Quintana, l'apuesta novedosa de Macadamia col so free folk, la mecigaya punk-rock y ska de Fala non Caduca y el rock combativu de Dixebra. Un cartelu pa tolos gustos que, de xuru, va permitir que la carpa asitiada nel Parque Inglés viva un gran ambiente.

L’entamu del conciertu ta previstu pa les 19.30 hores y el preciu de les entraes ye de 8 euros, anticipada, y de 10, na puerta. Los puntos de venta son: Café Trisquel y Barucu (Xixón); Malayerba y L’Esperteyu (Uviéu); El Cafetón (Avilés); La Gueta (Candás); Mesón Cervantes (Tinéu); El Azul (Cangas); L’Abellugu (Mieres); La Palmera (La Pola Ḷḷena); Abre César (La Pola Siero); Pub Piero’s (Grau); La Naveta (Nava); y el CSOA La Semiente (L’Entregu).

Asturies.com

No hay comentarios:

Publicar un comentario