jueves, 19 de abril de 2012

La XDLLA convoca pal 4 de mayu la manifestación pola oficialidá

La Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana (XDLLA) tien convocada pal vienres 4 de mayu la manifestación que, con motivu del Día de les Lletres Asturianes, se fai pa reclamar la igualdá llegal plena del asturianu col restu de llingües oficiales del Estáu. La marcha va arrancar a les 19.30 hores de la Estación del Norte d'Uviéu y desfilar peles cais d'Uría y San Francisco hasta llegar a la Plaza Porlier, onde, alredor de les 20.30 hores, va lleese un comunicáu.

La manifestación coincide esti añu una selmana depués del Conciertu pola Oficialidá, qu'entama dende hai 24 años la XDLLA y que, nesta ocasión, va celebrase'l sábadu 28 d'abril, a partir de les les 19.30 hores, nel Parque Inglés de Xixón. A los dos escenarios del conciertu van xubir dellos de los meyores grupos asturianos d'anguaño: Dixebra, Alfredo González, La Bandina, Macadamia, Tuenda, Fala non Caduca y De Miguel, Wolfe & Quintana, que van enllenar ocho hores de música de calidá y cien por cientu n'asturianu.

La XDLLA define'l Conciertu pola Oficialidá como «un eventu folixeru-reivindicativu» y nél vienen collaborando desinteresadamente los meyores grupos de la escena musical asturiana de cada momentu. Con esti actu, la organización en defensa de los derechos llingüísticos quier denunciar, d'una manera lúdica, «la situación de marxinación y desigualdá na que s'atopen les persones falantes d'asturianu».

Fonte: Les Noticies

No hay comentarios:

Publicar un comentario