jueves, 26 de abril de 2012

L'Alcalde "del 15M" mandó a parar

La Corriente Sindical d'Izquierda quier amosar la so más atayante refugu a los retayos económicu y llaboral que'l gobiernu d'IX va aplicar a la plantiya municipal.

Paeznos brutal quitar 1.300.000 € de la masa salarial, ente 400 trabayadores/as, p'amenorgar la delda que'l Conceyu contraxo. Paeznos inxustu que les trabayadores carguemos cola culpa de la nefasta xestión y l'espilfarru que llevaron a cabu los políticos mierenses, teniendo que ver amenorgaos una vegada más los nuesos salarios.

Paeznos inaceptable qu'IX nun pensara n'otres alternatives p'amenorgar el gastu y que se sumara ensin nenguna crítica a los mandatos de Rajoy realizando una campaña de descreitu de el trabayadores municipales, pero ensin dar nenguna esplicación política a les causes de la crisis, de la qu'ellos son tamién partes.

Y d'últimes paeznos INDECENTE qu'un gobiernu que se declara d'izquierdes, que públicamente se manifiesta en contra de la reforma llaboral, la vaya a aplicar d'una manera contundente na so plantiya. Por tou esto, negámonos a axustar col restu de sindicatos municipales, nenguna repartida de la miseria, nin nengún retayu de los salarios y condiciones de trabayu de los emplegaos municipales.

Preguntamos ¿ye en realidá una entelequia aspirar a qu'un partíu d'izquierdes faiga una política d'esquierdes? ¿para qué votamos?, ¿son les instituciones tal como les conocemos capaces de llevar a cabu les nueses aspiraciones como persones d'esquierdes? Por desgracia ta claro que non y l'exemplu más patente ye'l del gobiernu d'IX en Mieres.

Fonte: csi-asturies.org

No hay comentarios:

Publicar un comentario