miércoles, 20 de junio de 2012

Concentración n'Avilés contra'l paru, los retayos sociales y la represión

Vienres 22 de xunu a les 19:30 hores
“Avilés escontra la cris” convoca una concentración el prósimu vienres 22 de xunu, a les 19:30 h. n’El Parche (Pza. l’Ayuntamientu). Los entamadores del actu de protesta consideren "Avilés y Asturies nun pueden permitise nin una sola persona más ensin trabayu". Avilés escontra la cris quier denunciar la privatización y los retayos en Sanidá, Educación y Servicios Sociales. El colectivu avilesín sorraya tamién ye un actu "pola fuelga xeneral n'Asturies".

Con estos retayos el colectivu allerta que "vamos dexar la nuesa salú en manes de negociantes y mercaderes", namás van tener salú "aquellos que tean perres pa pagalo" o que "quieren tornanos a les dómines nes que namás que los más pudientes teníen acesu a la educación". Amás, consideren que que les presones con necesidá d’atenciones sociales, "van quedar abandonaes a lo so suerte".

"Avilés escontra la crisis" considera qu'hai que denunciar na cai que se tean gastando "les perres públiques pa financiar los negocios y los pufos de banqueros, empresarios y especuladores", que la Reforma Llaboral desanicia "tolos drechos llaborales y condérganos a la precariedá llaboral" y que'l Gobiernu "lo únicu que se-y ocurre ye retrucar a les demandes ciudadanes con una escalada descomanada de la represión, propia d’un Estáu totalitariu".


No hay comentarios:

Publicar un comentario