sábado, 2 de junio de 2012

Contra la nueva fusión/privatización de Caxastur

Ante l'anunciu de la fusión ente Liberbank, Ibercaja y Caxa3, la Seicción Sindical de la CSI en Caxastur manifiesta lo que vien darréu:

Los procesos de fusiones con vistes a la privatización de les Caxes, afalaos tantu pol anterior gobiernu como pol actual, nin resolvieron nin van resolver los graves problemes del sector, aniciaos pola xestión d'unos equipos directivos que, engaramaos sobre la burbuya inmobiliaria, dexáronse'l luxu de xugar a ser banqueros col dineru de toos y cuntando coles complicidaes polítiques, mediátiques y sindicales conocíes de sobra, mientres el Bancu d'España miraba pa otru llau.

Estes fusiones realizaes a toa priesa y pilotaes por unos directivu que'l so únicu interés ye caltener la so cuota de poder y blindase nos nuevos cargos de dirección pa siguir percibiendo escandalosos salarios, llueñe d'iguar la situación de les Caxes, van dar como resultáu una serie d'entidaes llastraes dende'l so orixe por una acumuladura de problemes derivaos de la burbuya inmobiliaria y que van necesitar, tarde o temprano, la intervención del Estáu, sía por aciu inyecciones de dineru público, sía por medio midíes fiscales que dexen saniar les cuentes de resultaos asumiendo'l valor real de los activos inmobiliarios.

Nel casu concretu de Caxastur, nin la compra de CCM que dio empiezu a les privatizaciones de caxes, nin la fallida fusión cola CAM, nin la fusión con Caxa Cantabria y Caxa Estremadura, al traviés del bancu priváu Liberbank, supunxeron nada positivu pa la nuesa entidá nin p'Asturies nin pa los asturianos. En toos estos procesos, al igual que nel actual procesu de fusión con Ibercaxa y Caxa3, namás primó l'interés de los sos directivos, ensin que la situación de Caxastur, nin la de los sos veceros, nin tanto la de los sos trabayadores fuera materia d'interés en toos estos alcuerdos de fusión.

Dende la Seición Sindical de CSI en Caxastur consideramos que, ante l'angustiosa situación de millones de families, qu'amás de perder l'empléu tán en trance de perder les sos viviendes por non poder faer frente al pagu de les hipoteques, los ciudadanos nun podemos dexar que se nos quite d'unes entidaes financieres de calter social como son les Caxes qu'anguaño son más necesaries que nunca, y menos entá podemos dexar que s'inyecten cantidaes obscenes de dineru de toos pa poner a disposición de la gran banca y de los especuladores la riqueza colectiva que representaben les nueses Caxes. Si precisen dineru público (o exenciones fiscales), los bancos privaos resultantes de les fusiones de les Caxes tienen de ser nacionalizados, creando una Banca Pública non privatizable que, nestos momentos tan difíciles, sofite la economía productiva y non la especulación, qu'apurra soluciones a la crisis y que se ponga al serviciu de toos y non al d'una pequena minoría.

¡Contra la Fusión/Privatización de Cajastur. Pola nacionalización de les Caxes! ¡Por una Banca Pública non privatizable al serviciu de los ciudadanos!

No hay comentarios:

Publicar un comentario