lunes, 2 de julio de 2012

Les 10 estratexes de manipulación mediática de Chomsky

El llingüista Noam Chomsky ellaboró una riestra de estratexes de manipulación mediática del orde capitalista y los sos medios de comunicación de mases. Agora, pues esfrutar d'esti curtiu pero interesante testu n'archivu PDF y en llingua asturiana descargándolu na nuesa Biblioteca Dixital de Frayando Cadenes.

Anque esti autor, denomáu por sigo mesmu como socialista llibertariu o anarcosindicalista, nun fai un claru analis de la realidá dende un puntu de vista marxista y en munches coses dende postures revolucionaries nun teamos d'alcuerdu pa con el ye fundamental el so trabayu teóricu críticu asoleyando les contradicciones y miseries del sistema capitalista y la política imperialista esterior de los EEXX.

Asina, dende esti blogue soberanista y revolucionariu encamentamos la llectura d'esti documentu nomáu Les 10 estratexes de manipulación mediática, ainda más nesti momentu, cuando tamos viendo qu'anque la ofensiva neolliberal y reaccionaria nun toma nengún descansu la xente en munches ocasiones ta más pendiente de "La Roja" que del so pan y el so futuru.

No hay comentarios:

Publicar un comentario