domingo, 9 de septiembre de 2012

Actu públicu conxuntu de CSI y el sindicatu brasileñu CSP-Concultas

El llunes que vien na Biblioteca Pública de Xixón va tener llugar un actu públicu organizáu pola Corriente Sindical d’Izquierda, nel que se fadrá la presentación del sindicatu de clas brasileñu Central Sindical y Popular CSP-Conlutas.
 
El prósimu llunes 10 de setiembre, a les 18:30 h., nel salón d’actos de la Biblioteca Pública de Xixón (na cai Xovellanos), va tener llugar un actu públicu nel que se fadrá la presentación del sindicatu Central Sindical e Popular de Brasil. Baxu’l lema “Llucha sindical en Brasil”, van intervenir Dirceu Travesso “Didí”, de CSP-Conlutas, José González Marín, de CSI-Minería y Cándido González Carnero, de Corriente Sindical d'Izquierda.

Hai namás qu’unes selmanes, una delegación de la CSI visitó Brasil, convidada por CSP-Conlutas, pa desplicar la situación del conflictu mineru asturianu, recoyendo la solidaridá de los y les trabayadores brasileños. Nesta ocasión, son los trabayadores de Brasil quienes vienen a desplicar la situación de la llucha sindical de clas nel so país anguañu.

FONTE: Infoasturies.net

No hay comentarios:

Publicar un comentario