martes, 11 de septiembre de 2012

Conceyu Abiertu por Llangréu desixe la reapertura de les piscines de Riañu y Pénjamo

Una vegada más, dende Conceyu Abiertu por Llangréu queremos pidir responsabilidá y sentíu común al gobiernu llocal y al Principáu, dambes instituciones gobernaes pol PSOE, pa que lleguen a un alcuerdu xustu, eficaz y rápida de cara a reabrir les piscines de Pénjamo y Riañu. Tamos nun escenariu de supuesta negociación alredor d'esti tema pero nun vemos frutos nin novedaes mentantu los únicos danificaos son los vecinos y vecines del Conceyu de Llangréu.

Pero otru llau, l'escandalosu casu de les piscines municipales de Llangréu fai espeyar como les institiciones non siempres son opaques y zarraes a la presión ciudadana, y munches vegaes, gracies a la presión masiva de los vecinos y vecines, ceden y lleguen a plantegar soluciones y negociaciones cola fin de contentar a la vecindá, pesie al cálter autoritariu y pocu democráticu del sistema y del partíu PSOE. Asina, saludamos la iniciativa ciudadana y la so presión y felicitamos a los llangreanos por facer que la reapertura de les piscines municipales tea agora mesmu muncho más cerca.

Pa finar, queremos felicitar más espresamente a la "Plataforma pro piscinas Langreo", pola iniciativa de facer d'esta reivindicación dalgo organizáu y con trescendencia. Esta plataforma, con presencia nes redes sociales, ta moviendo fueyes de firmes pa la reapertura de les piscines polos nuesos pueblos y amás tamién ufre la posibilidá a los vecinos de firmar on-line. Dende Conceyu Abiertu por Llangréu animamos a la xente a firmar por esta causa. Queremos dar la norabona a toles iniciatives vecinales que puxen por un Llangréu y una Asturies meyores.

¡Reapertura de les piscines de Pénjamo y Riañu yá!
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario