miércoles, 5 de septiembre de 2012

La plantilla de Starglass sofitó dafechu la xornada de fuelga

La plantilla de la factoría de Starglass en Sovilla sofitó masivamente la convocatoria de fuelga alcordada n'asamblea polos trabayadores, y que ye la primera d'un total de 54 hasta finales d'añu.
Como yera d'asperar, la plantilla de la división de vidrio d'automoción de Rioglass, Starglass, con planta na llocalidá de mierense de Sovilla, secundó dafechu la xornada de fuelga convocada depués de decidise n'asamblea de trabayadores, na que ye la primer xornada de paros d'un total de 54 hasta finales d'añu, con feches ensin decidir pa qu'asina la empresa nun pueda axustar la so producción al calendariu de movilizaciones.

La xornada nun tuvo les aiciones de protesta asperaes por mor de la muerte d'un miembru del Comité d'Empresa, anque según testimoniu de trabayadores de la compañía la plantilla cuntó col sofitu de trabayadores d'HUNOSA y de Rioglass Solar, onde desendolcaron un piquete informativu sobre la problemática de la so compañía hermana, Starglass.

Los trabayadores protesten pol recorte unillateral d'ente 180 y 210 euros del so salariu, xustificao pola empresa debío a la so "falta de lliquidez". Esta problemática améstase a los continuos problemes pa los trabayadores con EREs y cambios nes sos condiciones llaborales que-yos ficieron tomar la determinación de lluchar por aparar los abusos patronales.

FONTE: Infoasturies.net

No hay comentarios:

Publicar un comentario