jueves, 13 de septiembre de 2012

La seición de la CSI n'ArcelorMittal refuga "que se nos robe más de lo que yá nos roben"

La seición de la Corriente Sindical d'Izquierda n'ArcelorMittal amosó nun comunicáu'l so refugu absolutu a les propuestes de la empresa pa camudar sueldos y condiciones llaborales, nuna dinámica nidiamente regresiva pa la plantilla que yá tien convocaos dos díes de fuelga, el primer d'ellos el día 20 de Setiembre.
La seición sindical de la CSI n'ArcelorMittal espeyó nun comunicáu les sos postures respeuto al conflictu llaboral n'ArcelorMittal, onde la empresa quier amenorgar los costes salariales un 25% y chantaxea y amenaza a la plantilla con desllocalizase o nun arrancar el fornu altu de Veriña si nun les acepten. Sicasí, dende CSI camienten que la empresa "Agora pretende engordar la so cartera a base d’endelgazar la nuesa. Si, por que él pretende llograr el máximu beneficiu al menor costu, esto ye: baxos salarios, menos empléu, peores condiciones llaborales y sociales. Nosotros queremos más salariu, menos xornada pa qu’haya más empléu y meyores condiciones llaborales y sociales, vamos lo que dende va dos sieglos llámase llucha de clases a pesar de los esfuerzos de munchos por desnaturalizar y vaciar de conteníu’l términu".
Despliquen que "va décades qu’asistimos a una fartura de concertaciones y consensos, yá sabes aquello de “toos viaxamos nel mesmu barcu”, pero lo que la mayoría desconoz o aparentaben desconocer, yera que mientres unos pocos, los dueños del barcu, viaxen na cubierta cimera con toles comodidaes, el restu facer apilados y apertaos nes bodegues. Por resumir: la concertación y el consensu funciona ente iguales, cuando dambes partes tienen el mesmu poder, ente desiguales la cosa nun funcionar y solo basta echar una mirada faía fuera o escontra adientro de la empresa".

Crítiques al sindicalismu mayoritariu y la patronal

Nel mesmu sentíu definen les práutiques del sindicalismu mayoritariu como "“VALE, ACEPTAMOS PULPU COMO ANIMAL DE COMPAÑÍA”, lo que sía con tal d’evitar el conflictu", too ello pesie a que "los exercicios contables de la multinacional tán toos en beneficios", "el máximu accionista de la multinacional embolsa nel añu 2011 la nada despreciable cantidá de 350 millones d’euros" y "Que tolos compromisos inversores que de dalguna manera podríen garantizar la supervivencia de la plantes fueron incumplíos".

FONTE: INFOASTURIES

 

1 comentario:

  1. Les medies aprobaes por gobiernu y empresarios, col beneplácitu de los grandes sindicatos vendíos al poder, (UGT Y CC.OO). suponen los peores recortes de la hestoria en materia llaboral y de bientar social, una vuelta al entamu del sieglu XX. Quieren que los platos rotos d’esta crisis qu’entamó por culpa de la especulación que ye intrínseca al capitalismu y que se propagó rápidamente por tolos centros de poder económicu del gran capital, la paguen aquellos que no la xeneraron.

    L’abaratamientu del despidu, la posibilidá de desendolcar ERE’s n’empreses hasta cuando nun tengan pérdides a antoxu del empresariu, la desapaición del conveniu y la negociación colectiva, xubilación a los 67 años, allargamientu del periodu de cotización, etc. Una vuelta más amuesen como-yos importa bien poco’l Pueblu Trabayador ya’l so futuru. quieren tenenos ente’l desempléu y los trabayos precarios sin parar hasta que morramos.

    ResponderEliminar