domingo, 9 de diciembre de 2012

Conceyu Abiertu por Llangréu en solidaridá col coleutivu trabayador d'Aguas de Langreo

La empresa mixta Aguas de Langreo (51 % Ayuntamientu / 49% Aqualia) decidió retirar esti añu la paga estra de Navidá a los sos emplegaos, qu'axunten una plantiya de 42 persones. Los y les trabayadores anuncien qu'en nengún momentu la empresa, controlada pol gobiernu llocal, intentó negociar con ellos y que tan acabantes de conocer esti recorte llaboral por mediu de la prensa. Asina, l'Ayuntamientu y Aqualia tomaron esti determín de forma unilateral y executaron esti recorte al coleutivo trabayador d'Aguas de Langreo.
Les y los trabayadores de la empresa que ye la encargada del suministru d'agua nel nuesu conceyu anunciaron que van entamar movilizaciones y van llevar el casu al xulgáu. Dicen que nun alquieren grandes sueldos yá de por sí y que la retirada d'esta paga especial, ganada cola so fuercia de trabayu durante tol añu, va suponer que munches families vayan pasalo realmente mal.

Dende Conceyu Abiertu por Llangréu queremos manifestar que:

- Esta midía de recorte respuende a la hipocresía del gobiernu llocal de l'alcaldesa de los 3700 euros mensuales, que recorta nes condiciones llaborales y nos sueldos de los trabayadores municipales pero sigue destinando bien de dineru públicu a obres faraóniques o gastos superfluos.
- Nun ye la primer vegada qu'hai conflictos nesta empresa y que'l gobiernu del Conceyu de Llangréu espeya perbien la so natura déspota y anti-obrera. Esti gobiernu llocal inclusó despidió a dellos trabayadores fai más d'un añu pola so actividá crítica dientru d'Aguas de Langreo.
- El fechu de que nun negocien colos trabayadores y qu'estos últimos tean d'enterase al travíes de la prensa de la retirada de la paga de navidá ye vergoñosu. Animamos a la plantiya a denunciar estes agresiones a les sos condiciones llaborales y el calter autoritariu de la direición de la empresa, controlada como yá diximos pol Ayuntamientu.
- Unviamos la nuesa solidaridá a los trabayadores y llamamos a la xente de Llangréu a facer lo mesmu.
- Plantegamos y abrimos l'alderique de lo conveniente que sedría una xestión pública, xusta y tresparente del serviciu d'agües nel nuesu conceyu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario