martes, 25 de diciembre de 2012

Tres mozos de Figaréu imputaos agora pol 14P

Reciben citaciones xudiciales por mirar cómo la Guardia Civil retiraba una barricada.
 
Durante la fuelga xeneral del pasáu 14P la Guardia Civil identificó en Figaréu a tres mozos que miraben cómo los axentes retiraben una barricada incendiaria nesa población. Seis selmanes más tarde vino la sorpresa pa los rapazos cuando agora reciben una notificación xudicial pola que se-yos abre un espediente nel que podríen condenalos a una multa d’ente 300 y 30.000€. Conceyu Abiertu por Mieres denuncia estos fechos y amuesa’l so sofitu a los imputaos.
 
Demientres la xornada de fuelga xeneral del pasáu 14 de payares, tres mozos fueron identificaos en Figaréu mentantu miraben como la Guardia Civil trataba d’acabar con una barricada qu’un grupu de piquetes plantó nesta llocalidá del conceyu. Nesi intre, la Guardia Civil identificó a estos xóvenes, los cuales nun taben faciendo absolutamente nada. Esi día nel Conceyu de Mieres yá hebo munches otres identificaciones y un deteníu. Pues bien, estos tres mozos acaben de recibir una notificación de multa d’ente 300 y 30.000 euros. El so delitu foi tar na cai observando lo que pasaba.

 La organización soberanista Conceyu Abiertu por Mieres quiso "amosar el nuesu sofitu a estos mozos y pidir a la vecindá del nuesu conceyu la so solidaridá pa con ellos. Consideramos propiu d’un sistema antidemocráticu, autoritariu, reaccionariu y déspota esti tipu de midíes de calter represivu". Les motivaciones recibir anguaño l’avisu de multa tán bien nidies pa CA: "l’únicu fin ye amedrentar a la xente y aparar la rempuesta social a los recortes, les imposiciones y l’agresiva fola neolliberal que l’Estáu español ta llevando alantre. Dende Conceyu Abiertu por Mieres acusamos a la Guardia Civil d’abuso de poder y creemos que cola represión nun pueden facer nada. Entendemos que’l Pueblu Trabayador Asturianu y de Mieres ta esconsonando cada día más y cuando un pueblu llucha pola xusticia y la dignidá nun hai represión qu’apare a la xente".

FONTE: Glayiu.org

No hay comentarios:

Publicar un comentario