sábado, 28 de abril de 2012

La CSI solidarízase col Sindicatu Andaluz de Trabayadores

El gobiernu andaluz desaloxó la Finca Somonte, ocupada por trabayadores del SAT.

La Corriente Sindical d'Izquierda vien d'asoleyar un comunicáu en solidaridá pa col Sindicatu Andaluz de Trabayadores pol desaloxu de la Finca Somonte, propiedá de la Xunta d'Andalucía y que foi ocupada por mediu millar de trabayadores del sindicatu. Según desplica CSI, "Con esta ocupación, el SAT pretendía l’autoxestión de la tierra polos propios y propies trabayadores, pa crear el másimu emplegu y favorecer el desendolque la economía llocal y comarcal".

Tal como informa la Corriente, "El xueves 26 d’abril, el Gobiernu andaluz (PSOE-IU) unvió delles dotaciones de la Guardia Civil que, por orden de la Xunta d’Andalucía, desaloxaben a los y les trabayadores de la finca que yá taben cultivando".

Poro, "Delantre estos fechos, la Corriente Sindical d’Izquierda quier asoleyar la so solidaridá dafechu pa col Sindicatu Andaluz de Trabayadores, al empar que desixe al PSOE y a Izquierda Unida la vuelta atrás nesti allorie y que torne la finca de Somonte a los y les trabayadores del campu andaluz, que son los únicos y llexítimos dueños de la so tierra".

D'otra miente, ye de reseñar la llegada d'informaciones qu'afirmen qu'alrodiu d'ún cientu d'obreros y obreres tornaron a ocupar la finca na madrugada.

Fonte: Infoasturies.net

No hay comentarios:

Publicar un comentario