martes, 22 de enero de 2013

Conceyu Abiertu por Llangréu y Mieres sofiten les reivindicaciones de los trabayadores de Duro Felguera

Dende les formaciones vecinales d'izquierda soberanista Conceyu Abiertu por Llangréu y Conceyu Abiertu por Mieres queremos tresmitir la nuesa solidaridá a los trabayadores de Felguera Melt (Llangréu) y Felguera Rail (Mieres), dambes instalaciones del grupu Duro Felguera. Estos trabayadores entamaron esti llunes 21 de xineru una llucha en protesta pol ERE d'amenorgamientu de xornada llaboral plantegáu pola empresa a 116 trabayadores nes factoríes de los nuesos conceyos. Dende los nuesos conceyos abiertos sofitamos esta llucha y creemos que ye l'únicu camín a siguir. Nesti sen, llamamos a la vecindá del Conceyu de Mieres y el Conceyu de Llangréu a sofitar esta llucha, que ye la de toes y toos contra la precarización y l'esmantelamientu del pocu texíu productivu que queda en les cuenques.

Dende Conceyu Abiertu nun podemos atalantar la postura de la empresa, que desprecia'l futuru d'estes factories y l'emplegu dignu depués de llevar aprovechándose de la fuercia de trabayu de les cuenques mineres más de 150 años. Poro, camentamos que la direción de Duro Felguera desprecia'l futuru de los nuesos conceyos. Nesti sen, nun podemos escaecer que Duro Felguera tien unos beneficios añales de 100 millones d'euros y al empar lleva bien de tiempu tratando de zarrar les factories qu'entá tien en les cuenques mineres. Tampocu podemos escaecer que Duro Felguera ta aprovechando la reforma llaboral y ta recurriendo a les arques públiques pa facer un ERE como esti.

En conclusión, dende Conceyu Abiertu por Llangréu y Conceyu Abiertu por Mieres llamamos a la única y la solidaridá na llucha pol caltenimientu del emplegu dignu nos nuesos conceyos. Tamién calificamos de déspota y totalmente falta de valores y sensibilidá social l'actitú de la direición d'esta empresa pa cola xente de Llangréu y Mieres. Siguimos viendo como la crisis socioeconómica del capitalismu tien como única víctima a la clas trabayadora y los abusos de la patronal siguen medrando.

¡Nin ERES, nin esmantelamientu!

¡Llangréu y Mieres pa vivir y trabayar!

Fonte. www.conceyuabiertu.org

No hay comentarios:

Publicar un comentario