lunes, 1 de julio de 2013

La braera cara NEONAZI de Respuesta Estudiantil

Asina dexaron los mozos de Respuesta Estudiantil la puerte d'un institutu públicu del Conceyu de Llangréu. Esti ye'l grupúsculu de supuestos estudiantes que ñega sistemáticamente la so vinculación col facismu y el neonazismu pero día a día nun apara d'amosar lo contrariu. Empleguen un símbolu hestóricu del facismu europeu, los sos afiliaos pertenecen a grupos neonazis y ultres d'Asturies y son bien conocíos por prevocar agresiones a militantes d'izquierda y otres persones. 
El so españolismu nun dexa tampocu llugar a duldes, españolismu qu'a vegaes inclusu intenten amestar con un "asturianismu folclórizáu" dafechu. Eso si, amuesen día a dia nun tener muncha idega de lo que falen, en toles estayes. 

¡ASTURIES ANTIFACISTA SIEMPRES!

2 comentarios:

  1. Justo el simbolo nazi de otro color de graffiti que el R.E. No cuela, curratelo un poco más, o mejor, deja de joder y de mentir sobre Respuesta Estudiantil, pues al final, nos haremos mas grandes, tiempo al tiempo...

    Un saludo.

    ResponderEliminar
  2. ¿Nun cuela? Nun se si colará o non... pero los que llevamos esti blogue dende llueu que nun mos aburrimos abondo como pa dedicanos a esto... y duldamos que naide. A lo meyor daivos a vosotros por salir con dos collores y si vos lu echa daquién en cara dicir que nun teneis res que ver col tema pol otru collor.

    Naide h.ode a Respuesta Estudiantil, RE h.odese ella solina ñaciendo cola base que ñaz, siendo una secta facista, inspirada nel Blocco pero a la vegada contradiciéndose día a día ñegando tener daqué que ver col neonazismu o facismu, ainda cuando ye evidente y los sos afiliaos tienen clares idees nesti sen. Los del Blocco asumen la so ideoloxía con muncha naturalidá. Nun se si vos fadreis más grandes, pero metanes teais perdiendo'l tiempu ñegando ser lo qu'en verdá sois munchos duldámoslo muncho.

    Por ciertu, nengún de los de RE AsturiAs sabe escribir n'asturianu? Habeis de remocicar esos posicionamientos que teneis pa cola llingua que pidís más asturianu nes escueles, increpavos un facha de los que dicís odiar y yá tais baxandovos al nivel de Gustavo Bueno...

    ResponderEliminar