miércoles, 14 de agosto de 2013

Darréu pide la dimisión de Carlos Rubiera y Carmen Moriyón.

Dende la organización de mocedá soberanista y socialista Darréu vémonos obligaos a denunciar públicamente un atropellu a la ética y la nuesa cultura lleváu a cabo pol Conceyu de Xixón, col so gobiernu de Foro Asturias. Esti pasáu 13 d'agostu el Conceyu entamó unes xornaes pa neños y neñes, financiaes con perres públiques, col envís d'averar a estos a la tauromaquia y entrenalos nesta práutica foriata y sangrina.

Pocu más qu'una dolcena de neños y neñes tuvieron prauticando toreando, asimilando esta tortura animal como daqué normal y propiu de la so cultura. Asina, el conceyal de cultura de Xixón, Carlos Rubiera, y l'alcaldesa Moriyón, traten d'averar l'afición taurina a los más pequeños, a golpe d'imposición, adoctrinamientu y fondos públicos. Creemos que busquen puxar por una cultura taurina que n'Asturies nun esiste realmente y pa ello van a tratar d'adoctrinar a los nuesos guah.es con clases de toréu. Vergoñosu.

Miles d'euros públicos foron empobinaos pa esta actividá, mentantu recorten nesti importante conceyu en servicios públicos básicos pa que cualesquier persona de Xixón puea vivir una vida digna. Dende Darréu camentamos qu'una vegada más dende Foro en Xixón atropellen la ética, la nuesa cultura y les normes más básiques de la llóxica política y económica. Na situación d'anguaño pretenden aculturizar a los nuesos pequeñes en cuenta d'ayudar a les persones con mayor necesidá de la ciudá y demientres prohiben tomar sidra na cai fomenten a talonariu públicu esta cultura tan remanada pol españolismu ideolóxicu.

Asina, dende Darréu pidimos la dimisión de l'alcaldesa de Xixón Carmen Moriyón y del conceyal de cultura Carlos Rubiera. Tamos fartos y fartes d'aguantar nel nuesu país y los nuesos conceyos a facistes, corruptos, sangrinos taurinos y españolistes ensín nengún tipu d'ética, reparos y decencia.

¡Nin tortura animal, nin imposición cultural!

¡Moriyón y Rubiera dimisión! ¡Facistes y corruptos! 

¡La mocedá pola so cultura y una sociedá que respete los animales!

1 comentario:

  1. La cultura taurina asturiana ye la que gracies a Dios disfruten los míos sobrinos n´aldea cada vez que nel prau de al llau suelten les vaques y los xatinos, esa y nún otra ye la que hai que promocionar.

    ResponderEliminar