martes, 28 de octubre de 2008

Los asturianos ente los que menos s'identifiquen con "España".





Asturianos, vascos y catalanes, los que menos s'identifiquen con españa, son los que menos españoles se sienten de tol estáu y los que más s’identifiquen cola so propia "comunidá".

Esta ye la conclusión d'un estudiu fechu pola Fundación Bertelsmann. Esti señala que los asturianos, detrás de los catalanes y vascos tan ente los menos averaos al sentimientu español, refugando el sentir español al igual porcentaxe que los canarios. Dempués de vascos, catalanes, asturianos y canarios tan los gallegos al paezer, según l'estudiu. El porcentaxe d’identificación col estáu hespañol de los asturianos, según esti estudiu, ye d’un 74,8%,igual que’l de los canarios. Los bascos son los menos identificaos cola idea d’Hespaña con un 62,6%. Síguenlos los catalanes con un 72,8%. Detrás de vascos y catalanes, asturianos y canarios (74,8). Llueu tan los gallegos, nel quintu llugar de la clasificación, con 77,3%. Como más españolistes tan los estremeños, siguios por madrilanos y castellanos.

Esta foi la noticia qu'espublizó va un tiempu ún de los diarios españolistes n'Asturies, La Nueva España. Estos datos nun quieren dicir un res malpenes aunque ye reseñable el importante porcentaxe de refuga a l'españolismu y el sentimientu de pertenencia a l'estau español. El camín ye llargu, pero'l xabaz españolismu n'Asturies emtama a ser contrarrestau y refugau sobretoo dende importantes seutores de la mocedá asturiano.

No hay comentarios:

Publicar un comentario