sábado, 14 de febrero de 2009

Xuiciu a Fer, n'espera de sentencia

Güei quedó vistu pa sentencia'l xuiciu a Fernando G.R. n'Audiencia Nacional, suspendíu ayer durante'l informe de la defensa. Na reanudación la defensa siguió cola llinea argumental, desplicando que Fer foi deteniu con una garrafa de gasolina y petardos nel so coche, sin que quedara probao onde diba a colocalo ni cual yera la capaciá destructiva del artefautu incendiariu, por otro llau mui reducia, alpenes unos metros. Tamién se repasó la xurisprudencia en cuantu a la calificación del délitu, que debería ser de daños en grau de tentativa y no estragos terroristes, pues nun puso en pelligru vidas ni el normal furrular de les instituciones, nin l'artefactu tinía capacidá pa "arrasar", destruir daqué totalmente, basandose nes pruebes y estimaciones periciales de la propia policia.

Fernando G.R. espresó so renuncía a declarar al final del xuiciu, nel momentu que se concede la última pallabra'l acusau, al "no poder falar na mio llingua". Dende'l primer día del xuiciu a Fer le foi negau el drechu a declarar por espresase n'asturianu, cuando xueza Angela Murillo dixo: "callase, usted no puede hablar en la lengua que quiera y el asturiano no es una lengua". Así, se imposibilitó la defensa del xoven independentista, que nun pudo falar en tol xuiciu.

Una veintena de persones asistieron al xuiciu en sofitu col acusau. Sobre les 14:00 hores los asistentes y Fernando G.R. abandonaben el xuzgau. Durante la tarde de güei regreserán a Asturies los solidarixs que quedaron en Madrí y el propiu Fernando n'espera de que se conozca la sentencia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario