martes, 3 de noviembre de 2009

Darréu escontrá l'asfaltáu de la Ruta l'Alba

La organización independentista de mocedá asoleyó na so páxina web la siguiente noticia:


"La organización de mocedá Darréu punxo delles pancartes a l’entamu de la Ruta l’Alba como refuga a l’asfaltau de la mesma. Les pancartes punxieronse en Soto d ‘Agues y na zona d’obres.

Van destinase 684.000 euros a la destrucción de 3 nuevos kilómetros de la ruta l’Alba correspondientes al recorriu ente Puente na Vega y Cruz de los rios. Esti nuevu asfaltau ye complemetariu a un primeru que se fizo ente los pueblos de Soto d’ Agues ya’l puente de Retorturiu.

Demientres la execución de les obres tan xenerándose munches protestes de montañeros, senderistes y pola propia xente de los pueblos afeutaos, ente les reivindicaciones de la xente puen sintise coses como “Que’l formigón supondrá un grave impautu ecolóxicu pa les especies presentes na ruta” y que “La ruta, al nun ser de gran dificultá nun necesitaba asfaltase”. Amás, la ruta pierde la so esencia al llantar n’ella’l formigón, elementu urbanu dafechu, alloñáu de lo que tien de ser una ruta montañera y de senderismu y que supón un grave impautu medioambiental.

Poro dende la organización de mocedá Darréu dexisimos que se dexe nidio l’informe de impautu ambiental,creemos que los erros que se tan produciendo colos informes nun son más que decisiones polítiques, y una agresión más a la ñatura y el territoriu asturianu cola fin última de siempres, qu’estos mesmos, los de siempres, saquen perres.

Dexiximos la inminente realización d’un estudiu “de calidá” de impautu medioambiental tanto del primer tramu como del segundu. Camentamos que los pueblos afeutaos pol formigonáu de la ruta deben tar informaos dafechu, y non embullaos con informes fraudulentos. Amá,s caltenemos que ye salvaxe l’actuación en si del fechu d’echar formigón na ruta. Una aición que fadrá que los ciudadanos y ciudadanes s’esmolezcan, pues ye un cambéu mui agresivu y ensín dengún xaciu posible.

Pedimos responsabilidades direutes d’estos informes a la viceconseyera de mediu ambiente Belén Fernández y el so equipu, pues camentamos que ye intolerable un ataque asina a la ñatura, por fierru que quieran quita-y a l’asuntu.

¡ BASTA DE MANIPULACIÓN!

¡ POLA DEFENSA DE LA NUESA TIERRA !

¡ POLA DEFENSA DE LA ÑATURA ¡"

No hay comentarios:

Publicar un comentario