jueves, 18 de febrero de 2010

Concentración escontra'l paru y la precariedá en Xixón.


El Conceyu de paraos, paraes y precarios de Xixon ye una organización qu'abre un espaciu pa la reflexión y defensa de los intereses d'un coleutivu tan desigual como precisáu de voz propio, como son los paraos y los precarios.

Esti Conceyu llama a cellebrar esti sábadu 20 de febreru, a les 18:30 hores, nel paséu Begoña frente a Teatru Xovellanos. La concetración ta sofitada por delles organizaciones sindicales, polítiques y sociales.

En Xixón, con casi 28.000 paraos, faise necesario "conceyos que tapeza polos intereses de les persones ensin empléu o con empleos precarios, ye un ente nun solu pa la sociedá y el ámbitu de la izquierda sino fundamentalmente pa toos aquellos de nós que tamos ensin mas recursos que la desesperación y el mirar pa otru llau", espliquen en nota de prensa.



La concentración cellebrase "d'alcuerdu y simultaneamente" colos conceyos de tol Estáu y a ellla tan convidaes les organizaciones politiques d'esquierda, sindicatos y organizaciones cíviques y ciudadanes". Dene'l Conceyu fain llamamientu a participar "viviegamente a los trabayadores afectaos pola precariedá y el paru".


Dalgunes de les vindicaciones son "por un trabayu dignu pa toos ", "por una renta básica", "desbloquéu urxente del salariu societariu y extensión a los paraos mayores de 18 años" y pola gratuidá nos servicios municiapeles esenciales, agua, tersportes públicaos y actividaes culturales, deportives y sociales"



La concetración sofítenla. CSI, CGT, SUATEA, Andecha Astur, PCPE, PCA, UNA, FUSOA, Coordinadora Antifacista d'Asturies, CJC-CMC, JCA, RASH y Soldepaz.


Fonte: Infoasturies.

No hay comentarios:

Publicar un comentario