lunes, 29 de marzo de 2010

La esquierda plural refuga la Llei d'Usu de la llingua asturiana.


El gobiernu de la "izquierda plural" vien de discriminar a un ciudadanu asturianu y nesti casu funcionariu por usar la llingua asturiana na Alministración Pública contradiciendo con ello la Llei d’usu del asturianu aprobada nel mandatu de Serxu Marques.

El xuez Carbajo nuna sentencia vien de contradicir l’Autu del Tribunal Constitucional que n’aplicación a la Llei d’Usu sofitó l’usu del asturianu na alministración Pública, ya que paez que dende’l Tribunal Cimeru de Xusticia d’Asturies (TCXA) de la mano del xuez Carbajo la decisión ye contraria.

El Gobiernu asturianu sofita la sentencia

Lo más ablucante ye la rempuesta del Gobiernu asturianu ya que sorrayó nuna nota de prensa al rodiu de la sentencia del xuez Carbajo que "el comportamiento del funcionario que presentó el contencioso parece moverse por el único interés de interferir en el buen funcionamiento de la Administración" , nun nidiu despreciu escontra la nuesa llingua.

Tala sentencia vien a dicir que si’l denunciante actuara como ciudadanu podría unviar escritos n’asturianu, demientres trabayando como funcionariu los escritos que remita como lletráu tienen de dir en llingua castellana. Esto supón na praútica un tapecimientu implícitu del usu de la llingua asturiana na Alministración Pública y un incumplimientu de la Llei d’Usu del asturianu.

Dende los diferentes miembros del Gobiernu namás nel Bloque dixo tar a la contra de la sentencia. Bloque por Asturies sorrayó que "hai una "estructura ultraderechista" na xudicatura, al fallu del xuez Miguel Ángel Carbajo, nel que desestimaba un recursu del abogáu del Principáu Xurde Blanco Puente, contra la denegación d’un permisu llaboral por solicitalu n’asturianu".

El voceru del BA, Pablo Fernández defiéndese de la nota de prensa unviada pol Gobiernu asturianu sorrayando que la decisión de sofitar la sentencia contra l’usu de la llingua ye asuntu d’un seutor de la FSA.

No hay comentarios:

Publicar un comentario