lunes, 25 de octubre de 2010

Republicanos asturianos paralizaron el centru d'Uviéu


La manifestación convocada pol Ensame República Asturiana y que sofitaben delles organizaciones polítiques, sindicales y sociales cortó l'arteria principal d'Uviéu, la cai Uría, en protesta pola presencia de los principes d'España y refugando los sos premios.

A les 13:15 hores y baxó un despliegu policial descomanáu (con cuatro furgonetes d'antidisturbios, policia llocal y los secretes avezaos en toa movilización contra l'orde establecíu) salió la marcha de la Estación del Norte.

Baxo'l llema "Premios y Principes, la humildación d'un Pueblu" los republicanos asturianos manifestáronse pel centru d'Uviéu paralizando'l tráficu y repartiendo panfletos col llema "Nun tamos pa tirar les perres en cases reales" y glayando llemes antimonarquicos, independentistes y por una republica asturiana socialista y soberana. La marcha llegó ensin incidentes énte les puertes de la Xunta Xeneral onde un voceru del Enseme republicanu dio les gracies a los asistentes y lleó'l manifiestu.
Como nun podía ser d'otra manera, los medios de comunicación del sistema, públicos o privaos, nun atoparon sitiu nes sos "informaciones" sobre los Premios Principe pa informar sobre esta convocatoria nin pa cubrir el so desendolcu. Cabe reseñar tamién los efectivos de la policia española movilizaos pol Delegáu del Gobiernu español n'Asturies, Antonio Trevín, pa una movilización que, dende va trés años, se vien cellebrando con normalidá dafechu y que namás parez tener como oxetu'l criminalizar ente la sociedá a los organizadores y participantes nuna manifestación llegal dafechu, nuna simple y democrática escenificación pública de la llibertá d'espresión.

Seguramente, con dalgún policía llocal pa regular el tráficu yera abondo y seguramente-y saldría muncho más barato a los y les contribuyentes que pagar los sueldos de más de venti antidisturbios un sábadu al mediu día. Más nos tiempos de crisis y recortes sociales que vivimos.

Fonte: Infoasturies.

No hay comentarios:

Publicar un comentario