lunes, 14 de febrero de 2011

El Supremu desestima tolos recursos contra l'anulación del PXOU de Llanes


Una sentencia de la sala de lo Contencioso-Alministrativo del Tribunal Supremu decidió desestimar el recursu interpuestu pol "Principado" y el Conceyu de Llanes contra la sentencia del Tribunal Superior de Xusticia d'Asturies de 2007 qu'anuló el Plan Xeneral d'Ordenación Urbana tres un recursu xudicial d'Andecha Astur.

El Supremu decidió tornar tolos motivos de casación alegaos y declaró que 'nun hai llugar' a los recursos de casación interpuestos pola Xunta de Compensación del Plan Parcial S.A.O.3 'La Portiella-Pancar', la Xunta de Compensación del Plan Parcial 'La Huertona', el Principáu d'Asturies, el Conceyu de Llanes, y la Xunta de Compensación del Plan Parcial 'La Talá', contra la sentencia de la TSXA. Contra la sentencia nun cabe recursu ordinariu dengún.

Foi'l 11 d'abril de 2007 cuando la Sala de lo Contencioso Alministrativu del Tribunal Cimeru de Xusticia del Principáu d'Asturies (TSXA) anulaba'l Plan Xeneral d'Ordenación Urbana de Llanes (PGOU) por non afaese al ordenamientu xurídicu'. El recursu xudicial foi presentáu pola formación nacionalista Andecha Astur contra l'alcuerdu del 10 de xunetu de 2002 adoptáu pol Plenu de la Comisión d'Urbanismu y Ordenación del Territoriu d'Asturies (CUOTA), al igual que l'alcuerdu de dichu Plenu de fecha de 15 d'abril de 2003, consecuencia del anterior, relativu al Testu Refundíu del PGOU.

FONTE: Infoasturies

No hay comentarios:

Publicar un comentario