lunes, 14 de febrero de 2011

¿ Hasta cuando vamos confiar nel sindicalismu capitalista español ?


La plantiya de Barros acepta'l recorte énte l'amenaza de zarru de Duro Felguera. El 31% de la plantiya votó a la escontra d'aceptar el recorte pesie al ultimatum de DF.

Los mayoría de la plantiya del tallerón de Barros aceptó la última propuesta de Duro Felguera pa la factoría llangreana qu'inclúi un recorte de 75 puestos de trabayu. Nuna asamblea de más de trés hores, los trabayadores decidieron abrir otra vez calces de negociación cola compañía tres l'ultimatum col que menanciaba col pieslle dafechu.

L'asamblea desendolcóse nes instalaciones de CC OO del Nalón en Llangréu y los trabayadores decidieron, por 68 votos a favor, 33 en contra y 6 abstenciones, reabrir negociaciones con Duro Felguera «tomando como base la última propuesta de la empresa», que, nun principiu sedría aceptada «con condiciones». Aceptaríen asina dexar la plantiya en 69 persones, prexubilaríense 35 empleados; tramitaríase la baja por incapacidá a nueve y otros nueve sedríen traslladaos a centros de trabayu n'Asturies. Amás, 22 trabayadores incorporaríense definitivamente a las filiales de Duro a las que ya foren treslladaos temporalmente

Esta selmana la empresa afirmó que taba dimpuesta a zarrar directamente el taller de Barros si no se seguía coles negociaciones. «Podemos calificar directamente la so actitú como terrorismu patronal, chantaxea a la plantiya non abonándo la so paga cuando'l grupu empresarial tuvo esti añu 107 millones de euros de ganancies», señaló Pablo Barroso del Comité d'empresa.

No hay comentarios:

Publicar un comentario