domingo, 20 de marzo de 2011

CCOO y UXT sofiten la matanza imperialista en Llibia.


Comisiones Obreres y Unión Xeneral de Trabayadores comunicaron esti pasáu sábadu 19 de marzu el sofitu a la intervención militar de la ONU y el amosaron tar d'alcuerdu col Gobiernu del Estáu Español de Zapatero de que l'Estáu sofite militarmente la intervención. Asina lo ficieron públicu darréu d'un actu en sofitu al xuez represor Baltasar Garzón. Cándido Méndez y Fernández Toxo coincidieron na necesidá d'actuar, y amás de facelo de forma rápida.

El cabezaleru d'UXT afirmó tar d'alcuerdu col sofitu d'España y dixo " creo que sedría necesariu que s'actuara con muncha rapidez". Pela so parte, el responsable de CCOO sorrayó que " Paezme perbien que d'una vegada, anque paez qu'un pocu tardi, la comunidá internacional dea amparu al pueblu llibiu". Dende CCOO Méndez tamién dixo tar d'alcuerdu col Gobiernu español por tomar la decisión d'" andechar a normalizar la situación, y qu'actúe en defensa de la democracia y de los drechos del puebli llibiu".

Asina, tanto CCOO como UXT s'axunten a la llarga llista d'organismos oficialistes que sofiten la intervención imperialista en Llibia. Con esto, estos sindicatos del poder tan sofitando la matanza en Llibia, de la que nun va ser víctima Gadafi sinon el pueblu de Llibia. CCOO y UXT sofiten l'espoliu económicu que les grandes potencies imperialistes se repartirán darréu. CCOO Y UXT SOFITEN L'IRAK DE SARKOZI.

Concentración contra la guerra imperialista mañana

Mañana a les 19:30 delantre'l Teatru Campoamor d'Uviéu va desendolcase una xuntanza contra la ocupación militar de Llibia y contra la nueva ofensiva imperialista.

CCOO-UXT MANPORREROS DE ZP

No hay comentarios:

Publicar un comentario