domingo, 20 de marzo de 2011

Trevín prohibió una concentración antirracista n'Uviéu


Esti sábadu, a pocos díes del Día Internacional de llucha contra la xenofobia y el racismu (21 de marzu), el delegáu del gobiernu español n'Asturies, Antonio Trevín, prohibió una concentración contra el racismu convocada por delles organizaciones sociales, sindicales y polítiques delantre del Teatru Campoamor.

Trevín si consintió una concetración ultraderechista del Frente Nacional de claru calter xenénofobu na céntrica plaza de la escandalera onde se llegaron a xuntar una decena de persones. Unes 200 persones que s'axuntaron pa denunciar el racismu y la xenofobia foron reteníes pola policia española nes prósimidaes del teatru y desplegaron una pancarta contra'l racismu. La policia identificó a una docena de persones tres ser los encargaos de comunicar que Delegación de gobiernu prohibiere la concentración que fore solicitada y nun toviere nenguna rempuesta negativa.


Fuerces antidisturbios de la policia española retiraron los carnets d'identidá a una docena de persones durante una media, dandose la situación de que tres lleer el comunicáu y decidir dar por acabada la concentración contra'l racismu, la policia obligaba a les persones que ellí concentraes a permanecer a la espera que decidieren devolver la documentación a los sos dueños. A la vez, la mesma policia menanciaba con responsabilizar a les persones que solicitaron la concentración y a los identificaos de cualesquier incidente qu'asocediere.

Los manifestantes antifacistes nun cayeron en provocación denguna en ningún momentu y dedicáronse a amosar la refuga al racismu, polos drechos de les persones inmigrantes, de toles persones glayando llemes como "Roben los bancos, non los inmigrantes", "Riopedre nun ye inmigrante", "Nativa o estranxera la mesma clase obrera", "sobren racistes, non inmigrantes", "Asturies será la tumba del facismu" o "Nun pasarán"

Antonio Trevín, desplegó un esaxeráu continxente policial, con numberosos efeutivos apostaos nel centru d'Uviéu, a pié, furgonetes, motos,... La concentración, exeplu de xunidá d'aición antifacista y convocada en tiempu record, foi sofitada por organizaciones y coleutivos como Cambalache, L'Arcu la Vieya, Soldepaz Pachakuti, SOS Racismu, Asturias Acoge, Alambique, Ateneu Llibertariu d´Uviéu, COSAL, Radio QK, Colectivo SocialyJusticia, CienporCien Cubano, Darréu, Fai!, JCA, CJC, CGT, CNT, CSI, SUATEA, PCA, PCPE, Andecha Astur o ASCIZ.
Fonte: Infoasturies

No hay comentarios:

Publicar un comentario