martes, 14 de junio de 2011

Conceyu Abiertu por Noreña votó pol cambiu nel Ayuntamientu


Na sesión de conformación del nuevu Ayuntamientu votó cambiu y decidió sofitar al candidatu d’Independientes por Noreña (IPÑ)

Tres la cellebración de dos conceyos abiertos onde taben convocaos los vecinos y vecines de Noreña que quixeren participar, Conceyu Abiertu por Noreña ( CA NOREÑA) decidió por unanimidá votar a favor de la candidatura para Alcalde de José Ángel Blanco, candidatu de l’agrupación d’ellectores Independientes por Noreña (IPÑ) poles razones siguientes:

1. Echar a Movilla y propiciar un cambiu democráticu.

El votu a favor de la candidatura de José Ángel Blanco propíciase, primeramente, pola necesidá d’echar a Cesar Movilla de l’alcaldía, que, como reiteramos públicamente, ye la torga principal pa la necesaria rexeneración democrática de Noreña nel sieglu XXI. Conocemos la so forma d’actuar, el funcionamientu antidemocráticu y caciquil, la so trayectoria política veleta (CAS, URAS, UNI, PSOE) y la so nula visión política como serviciu a la comunidá derivada de too ello. Poro, fízose necesario intentar forzar un cambiu democráticu que mos llibrara d’esta visión mercenaria de la política.

2.Un alcalde d’una agrupación d’ellectores

Al marxen de la valoración ideolóxica que podamos tener sobre IPÑ y el so programa, ye un fechu oxetivu que José Ángel Blanco ye un candidatu d’una agrupación d’ellectores de Noreña, lo mesmo que CA NOREÑA, polo que, a priori, les sos decisiones nun dependen d’estructures polítiques mayores col so centru de decisión n’Uviéu o nel Reinu d’España. Nesti sentíu, igual que CA NOREÑA, respuenden namás ante los y les noreñenses y esti fechu animanos superar les obvíes distancies ideolóxiques esistentes ente ambes agrupaciones.

3. El votu a unu mismu como inmovilismu ante una oportunidá histórica

Consideramos que’l votanos a nos mesmos na votación pa escoyer alcalde, nuna situación política como l’actual con 7 formaciones representaes nun Plenu de 13 representantes y siendo conoceores de les graves consecuencies de siguir como fasta agora, pese a poder ser una opción respetable, paeznos insuficiente ante la palpable necesidá de rexeneración y cambiu que pide Noreña. L’inmovilismu ante tan grave situación nun yera una posibilidá. Abstenese nunca foi una opción, el Pueblu llega al Ayuntamientu pa decidir y votar en concencia.

4. La falsa izquierda

Negámonos a pensar que’l Partido Socialista Obrero Español (PSOE) se pueda considerar un partíu d’izquierda n’actualidá. Va muncho que la FSA-PSOE se convirtió nun partíu al serviciu del Poder y non de los trabayadores. Nun sirve l’argumentu de que’l PSOE ye izquierda. Vien demostrando en Noreña, n’Asturies y nel Reinu d’España que la so fórmula ye’l recorte de los derechos de los trabayadores, la represión a les voces disidentes, la emigración de la mocedá, l’españolismu más ranciu, la especulación más xabaz y un llarguísimu etcétera. Y sobre too, ¿Daquién piensa que Cesar Movilla ye d’izquierdes?

5. Compromisos adoptaos por IPÑ

Dende’l 22 de mayu, CA NOREÑA mantuvo conversaciones con toles formaciones que-y lo solicitaron (IPÑ, PSOE y FAC) considerándoles positives toes elles y nes que s’espresó con franqueza y sinceridá les nueses opiniones y propuestes, fincando na necesidá de facer un llabor contructivu en favor del Conceyu y la dimposición a desenrrollar un llabor constructivu dende la oposición, pero esixente nes nueses reivindicaciones básiques recoyíes nel programa ellectoral participaticu. Con too ello, de les conversaciones con IPÑ consiguióse’l compromisu per escrito y firmáu polos 3 conceyales d’esta formación p’avanzar n’estayes tan importantes como la democracia participativa (impulsu al estatutu de participación ciudadana), los derechos llingüísticos de tolos noreñenses y la normalización social del asturianu ( impulsu ordenances asturianu), defensa del patrimoniu ( iniciu de trámites pa declarar Bienes d’Interes Cultural, midíes pa esclariar y resolver la situación del Puente ferroviariu del Rebalde) y midíes d’aforru (retribuciones del gobiernu, implantación software llibre, aforru enerxéticu,..). Esti fechu, qu’interpretamos como l’asentamientu de una fueya de ruta sobre la que desendolcar el nuesu programa, permítenos apostar pola candidatura a la alcaldía de IPÑ.

Hai que dexar mui claro que, con esta decisión, Conceyu Abiertu por Noreña namás vota un alcalde y qu’en dengún casu se llega a dengún alcuerdu más allá de los compromisos consiguíos d’IPÑ, requisitos pa poder apoyar al so candidatu como alcalde. Hai que sorrayar igualmente que la decisión foi tomada unánimemente nel conceyu abiertu cellebráu el xueves 9 de xunu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario