viernes, 8 de julio de 2011

Contra'l desallugu de la sede del sindicatu SAT en Xódar (Xaén)


CSI: Comunicáu ante la represión sindical del SAT

Dende la Corriente Sindical d'Izquierda solidarizamonos col sindicatu SAT y refugamos, rotundamente, l'actitú fascista del equipu municipal del conceyu de Xódar (Xaén), gobernáu pol PSOE, pola orde de desallugu de la sede sindical de los compañeros/es nesta llocalidá. El PSOE, col so comportamientu facista, álzase como'l masimu executor de la dura represion que, dende va años, sufren los compañeros/es del SAT pol simple fechu de reivindicar trabayu, tierra y dignidá.

El PSOE pretende asina esanicialos como sindicatu pola so persistencia na llucha contra los grandes terratenientes andaluces, y por consideralos responsables d'esmazcarar tola corrupcion politica, desamarrada pol PSOE en toa Andalucia.

Dende CSI desiximos la devolucion inmediata de la sede sindical y el cese de la represion contra los compañeros/as d'esti sindicatu que, ademas d'espulsalos de los sos locales sindicales, llévase-yos una y otra vez ante los tribunales, xúlgase-yos, sanciónase-yos y condérgase-yos, quedando entá trescientos xuicios por cellebrase. De la mesma, desiximos de manera fulminante la dimision de too l'equipu de Gobiernu municipal de Xódar y de tolos responsables d'esta xabaz y criminal represion fascista.

No hay comentarios:

Publicar un comentario