domingo, 18 de marzo de 2012

141 aniversariu de la Comuña de París.


El 18 de marzu de 1871 entamó una insurreción ensín precedentes nel París post-revolucionario burgués. El Pueblu Trabayaor ocupó'l poder demientres 60 díes y punxo en práutica un programa revolucionariu, de calter marxista y rupturista col orde burgués. Foi'l primer gran llevantamientu del movimientu obreru y popular n'Europa depués de la espublización de llibros tan sinificativos como'l Manifiestu Comunista de Carlos Marx y Federicu Engels.

Depués de 141 años d'aquella fazaña, que foi aparada cola más sangrina represión de la benevolente y democrática burguesía, siguimos en llucha. La esplotación sigui siendo una realidá, la calidá de vida va cayendo en picáu pal conxuntu'l Pueblu Trabayaor y el gran capital sigui faciendo pagar los sos escesos a los de siempres. 141 años depués ye necesariu otru llevantamientu, de calter popular, pa derrocar esti orde que ta finando cola poca dignidá de les persones.

El capitalismu va pasar a la hestoria, les lleis del movimientu marxista internacional, del socialismu científicu de Marx, Engels, Lenin ya otros grandes teóricos son irretrucables y van tornar a inspirar a tola xente trabayadora nesti siglu XXI como lo fixieron nel anterior sieglu. Por eso, a 141 años de los socesos de París dende Asturies tenemos de reclamar una nueva ofensiva contra tolo maquinaria esplotadora y represiva del orde burgués. Y eso faise por etapes, y anque tamos entamando, hai de puxar poles meyores formes d'organización, contestación y aición.

¡Puxa la Comuña Revolucionaria de París!

¡Socialismu o Barbarie!

No hay comentarios:

Publicar un comentario