domingo, 18 de marzo de 2012

A la fuelga xeneral, ¡pero a la del Pueblu Asturianu!


El prósimu 29 de marzu, xueves, ta convocada una fuelga xeneral en tol Estáu Español poles grandes centrales sindicales CCOO-UGT. El principal motivu ye l'agresivu ataque del capital a la sociedá materializáu na cabera Reforma Llaboral. Esti prósimu 29-M hai que dir a la fuelga, siempres y cuando nun caigamos na trampa de la burocracia sindical-capitalista y españolista.

CCOO-UGT asumen el llideralgu d'esa xornada pero nun se pue permitir tala cosa. Ellos nun representen la defensa de la clas trabayadora, sinón que representen lo pior del cáncanu capitalista: caciquismu, venta masiva de trabayadores, corrupción, imposición, collaboracionismu, burocratización, etc. Asina pues, compañeru/a, fai fuelga xeneral contra la reforma llaboral, la crisis capitalista, les imposiciones d'España y la defensa de los pocos drechos coleutivos que mos queden. Fai fuelga pola soberanía económica, política y social d'Asturies, por una alternativa revolucionaria a la sociedá de mercáu capitalista, pol socialismu.
Pero nunca vos dexéis llevar poles proclames neolliberales d'esos grandes sindicatos-empresa, que lo únicu que busquen ye ganar dineru, repartir puestinos ente los sos cabezaleros y pautar cola patronal y el gran capital español y europeo. El prósimu xueves 29 de marzu tien de ser una perimportante xornada de llucha, crítica y organización de la clas obrera baxo criterios de clas y de país.

¡ASTURIES POLA FUELGA XENERAL!
¡ASTURIES CONTRA LES IMPOSICIONES DEL CAPITAL ESPAÑOL!
¡CCOO-UGT TRAIDORES Y VENDIOS!

No hay comentarios:

Publicar un comentario