lunes, 30 de abril de 2012

CSI, CXT y Suatea convoquen en Xixón pa «resistir, lluchar, avanzar»

La Corriente Sindical d’Izquierda (CSI), CXT y Suatea celebren el Primeru de Mayu en Xixón. Ta convocada una manifestación a les 12 hores, na plaza L’Humedal, col eslogan de Resistir, lluchar, avanzar. Nella llamen a tolos trabayadores a denunciar la política del Gobiernu de Rajoy, que ta afondando «na cris-estafa na que llevamos metíos dende hai dellos años».

Los convocantes ponen como exemplu d’esa realidá qu’obliga a la movilización «los rescates millonarios a la banca, el fraude fiscal, la economía sumida, l’acosu y derribu de la sanidá, la educación y los servicios sociales públicos, l’aumentu de la probitú severa, el paru esbocáu o l’ataque fulminante a los derechos de los y les trabayadores que supón la reforma llaboral».

Les cifres de paraos y les implicaciones sociales qu’eso supón lleven a que l’actuación nes empreses y centros de trabayu de los sindicatos, a xuiciu de los convocantes, «tien que ser d’una firmeza estraordinaria; tenemos que defender, a toa costa, cada puestu trabayu. Y a ello tenemos que xuntar la llucha de los que yá nun tienen trabayu y de los que, anque trabayen, reciben un sueldu de miseria». A esa situación esplosiva, denuncien, el Gobiernu estatal ta respondiendo «con una escalada escomanada de la represión, na que la brutalidá policial, les detenciones arbitraries y la proliferación de fuertes sanciones económiques ensin sentíu nengún, faen desapaecer na práctica tolos drechos y llibertaes ciudadanes. Nesi sen, la nueva normativa d’orden públicu anunciada pol Ministru l’Interior, va volvenos a tiempos pasaos, qu’enxamás pensábemos que podíen volver».

Fonte: Les Noticies

No hay comentarios:

Publicar un comentario