lunes, 30 de abril de 2012

Manifiestu de Darréu ente'l Primeru de Mayu

Otru primeru de mayu más, y otru añu más nel que les agresiones del capitalismu siguen golpiando al Pueblu Trabayador Asturianu. La situación de la mocedá d'esti país ye pergrave, con una emigración forciada, un paru xuvenil y una precariedá que medren de forma acelerada y que faen que'l futuru nesti estáu de les coses seya ca vuelta más escuru. La Educación Pública Asturiana ta entamando a ser desmantelada poles imposiciones del Gobiernu d'España de Rajoy, al igual que la sanidá. La llexislación tórnase entá más represiva y los drechos de la ciudadanía van desapaeciendo pasu ente pasu, amosando esti fechu la situación pre-democrática na que tábemos enantes y na que siguimos, pa pior. L'Estáu Español quita la mazcara y col tiempu va quedando n'evidencia, amosando que la supuesta “transición democrática” foi continuismu franquista reformáu.
La situación empiora, la crisis del capital golpía fuerte y la represión medra, pero nun debemos escaecer que la crisis ye un gran negociu y una escusa pa la burguesía española, yá tea asitiada en Madrí o n'Asturies, pa finar col anterior réxime de drechos y llibertáes, yá de por sí mui restrinxíu. Mentantu la mocedá nun ve futuru, los ricos siguen atropando multimillonarios beneficios, eso si, altravíes de la esplotación y la precariedá que sofre'l trabayador o la trabayadora.
La solución nun ye confiar nos analistes de salón y sofá que falen en términos neolliberales d'una posible solución, llamando al sacrificiu y a la paz social. El sistema capitalista tien estes crisis económiques de forma periódica y Asturies, que carez una crisis permanente dende los tiempos de la supuesta “reconversión”, sigue en manes de sucursalistes y llacayos del españolismu capitalista. Dende Darréu atalantamos que la solución a esta situación ye construyir una alternativa d'unidá popular, asturiana y revolucionaria, que puxe pola soberanía económica y política d'Asturies.
Asturies solo tien un camín pa salvase: caminar haza la conciencia nacional y la conciencia de clase. Les relaciones ente l'Estáu Español y el nuesu país son propies del colonialismu y la sumisión d'Asturies a esa ferramienta del capital que ye España ye total. Pa construyir una alternativa al capitalismu tenemos que lluchar pola soberanía nacional d'Asturies, solo asina podremos salir de les estructures del poder como la XE o la OTAN y construyir un sistema políticu y económicu basáu na xusticia social, na independencia, na democracia popular y na estabilidá económica y política.
¡Non a los retayos sociales! ¡Non a la privatización de la Educación! ¡Abaxu la Reforma Llaboral!
¡Puxa'l 1u de Mayu! ¡Puxa la clase trabayadora! ¡Puxa Asturies socialista y dixebrá!
Por otru llau dende Darréu queremos convidar a la sociedá asturiana a la espicha entamada xunto con Andecha Astur nel Llar l'Ayalga de Xixón sitiau na Cai Prendes Pando,asina como a la manifestación entamada pol sindicatu de clas asturianu CSI que saldrá de la Plaza L'humedal de Xixón a les 12:00 hores.

No hay comentarios:

Publicar un comentario