viernes, 6 de abril de 2012

El capitalismu sigui colos sos asesinatos

Un ciudadanu griegu, fartu de recoyer comida de la basoria y pasar les penuries que ta imponiendo'l capital a les persones decidió quitase la vida con un tiru na tiesta. Los medios recoyeron la noticia porque nun hai más remediu y porque la situación en Grecia ye yá incaltenible pal capitalismu.

Hai un mes, en Xixón, pasó lo mesmu, con una persona que suicidose nun conocíu centru comercial de la villa asturiana. Los medios de comunicación asturianos pasaron de la noticia, yá que los psicólogos encamentaron nun dar bombu al casu. Esi home, taba a les puertes del deshauiciu y dexó un cartelu nel que dicía que foi imposible pa él pagar la hipoteca.

El sistema capitalista crea nes persones estes circunstancies y situaciones y los sos medios de manipulación espeyan la so verdá, parcialícenla y a vegaes, como ye'l casu, escuendenla y nun asoleyen un res al respeutu. Nesti casu nun interesaba espeyar les bondaes d'esta democracia y del llibre mercáu. El mieu entama a aportar a les estructures, les bases o los pegoyos del sistema capitalista español. Solo fai falta que la xente entame a comprender que la problemática de fondu ye qu'hai un conflictu ente clases sociales y que los más tan oprimios polos menos, los cuales tan emplegando "la crisis" como escusa perfecha pa robar tolos drechos y prestaciones sociales a los más, algamáes con muncha sangre y muncha llucha. Hai d'aparar les agresiones del capital y preparar l'ataque del pueblu, con trabayu, organización, concienciación y formación. Asturies sedrá la tumba'l capital.

No hay comentarios:

Publicar un comentario