sábado, 28 de julio de 2012

Conceyu Abiertu por Mieres llamenta l'ERE nes plantes de Rioglass Solar en Mieres y L.lena

Les ciudadanes y ciudadanos qu'integramos la formación Conceyu Abiertu por Mieres vemos con preocupación la decisión de la direición de Rioglass d'aplicar un ERE nes factories de L.lena y Mieres qu'afeutaría a la totalidá de dambes plantiyes. L'ERE entamará a aplicase dende l'entamu del mes d'agostu y tien poques vistes de ser reversible. Dende la direición de la multinacional argumenten la so decisión na falta d'actividá y la falta pidíos que se tan dando anguañu a estes fábriques.

Dende Conceyu Abiertu por Mieres queremos tresmitir la nuesa solidaridá activa con tolos trabayadores que van sufrir esti plan y que va suponer la estinción de los sos contratos llaborales y la so incorporación a la llarga y escandalosa llista de paraos y paraes que tenemos n'Asturies y nestos conceyos. Vemos esmolecíos y esmolecíes como tol sector llaboral de les comarques mineres y de la zona del Caudal va cayendo rápidamente demientres les empreses siguen teniendo beneficios millonarios. Esti casu ye un más. Si bien Rioglass Astur quier zarrar la so actividá na nuesa comarca, l'añu pasáu abrió una factoría la multinacional n'Estaos Xuníos invirtiendo 33 millones d'euros. Una vegada más les direiciones empresariales pisen los drechos y necesidaes de la mayoría social si pa ello ye necesariu caltener los sos astronómicos beneficios.

Dende la formación mierense tamién atalantamos qu'estos 200 despíos axúntense a una braera sangría de despíos nos caberos meses, lo que fai incaltenible la situación socioeconómica d'esta comarca. El modelu industrial y llaboral qu'afitaron nel conxuntu de les cuenques mineres paez cadudu ya inútil y esto nuna coyuntura onde quieren finar de forma definitiva col carbón asturianu. Amás de solidarizanos colos 200 trabayadores y tresmitir la nuesa opinión sobre'l proceder de la empresa queremos pidir a los sindicatos y los grupos políticos un posición fuerte nesti conflictu, en defensa de los intereses de los y les trabayadores, intereses que son los de Mieres, L.lena y el conxuntu del país.

FONTE: www.conceyuabiertu.org

No hay comentarios:

Publicar un comentario