miércoles, 25 de julio de 2012

DARRÉU cellebra'l 26 de xunetu y unvía la so solidaridá al Pueblu Cubanu.

La Organización de Mocedá Independentista Revolucionario Darréu quier conmemorar el 59 aniversariu del asaltu al Cuartel de la Moncada y otru añu más queremos amosar la nuesa solidaridá pública col Pueblu de Cuba y la so Revolución Socialista. Cuba sigui dando exemplu al mundu enteru de que se puede construyir una sociedá xusta ya igualitaria, onde'l poder popular y los drechos de les persones tean garantizaos y la superación del sistema capitalista seya un fechu.
El bloquéu económicu, la manipulación mediática y la persecución qu'hai en tol mundu a les persones que sofiten la democracia popular cubana y el sistema socialista nun faen otra cosa qu'espeyar ainda más les contradicciones del imperialismu mundial, imperialismu enfotáu en caltener un sistema socioeconómicu y políticu en crisis y en vía desaniciu. Dende Darréu desiximos la fin del bloquéu criminal, la llibertá de los 5 patriotes cubano que siguen presos n'Estaos Xuníos y la fin de la manipulación mediática contra'l Pueblu Cubanu y la so obra revolucionaria.
Por últimu, dende la mocedá de la izquierda soberanista d'Asturies queremos tresmitir tola nuesa fuercia y almiración col heroicu Pueblu Cubanu, el cual sigui resistiendo les hostilidaes del capitalismu. El pasáu primeru de mayu La Habana vivió una braera marea humana que pidía caltener, preservar y perfeicionar el socialismu na islla. Dende Asturies nun podemos facer otra cosa que felicitar al pueblu de Cuba pola so superación y por facer ver al mundu qu'hai una alternativa al capitalismu xabaz y a la esplotación y la guerra ente les persones. Nós, n'Asturies entá siguimos llibrando la llarga batalla pola nuesa emancipación nacional y social, conceutos éstos que la esperiencia cubana fainos ver que son indixebrables.
¡Puxa Cuba Socialista! ¡Puxa'l 26 de Xunetu! ¡Asturies cola Revolución Cubana!

No hay comentarios:

Publicar un comentario