miércoles, 25 de julio de 2012

Homenaxe al 26 de xunetu cubanu con una torna de Fidel.

Dende agora Fidel Castro Ruz, pernomáu revolucionariu cubano axúntase tamién a la Biblioteca Dixital d'esti blogue. Esta vegada ufrimos en formatu PDF y n'asturianu l'artículu de Fidel entituláu los superrevolucionarios, escrito pol cabezaleru cubanu en setiembre de 2003.

Nesti curtiu artículu Fidel Castro denuncia la fola d'imposiciones y manipulación que quieren llantar en territoriu cubanu los imperialistes del mundu, bien con una apariencia neolliberal clásica o bien con una supuesta actitú "progresista". Fidel, amás alvierte nesti artículu del desastre social al que va de camín l'imperialismu y el capitalismu, una crisis socioeconómica y política que tamos viviendo y cuya gravedá y violencia medra cada día.

Asina, queremos rendir dende esti blogue homenaxe a la Revolución Cubana nel 59u aniversariu del Asaltu al Cuartel de La Moncada. Suaños fechos realidá como los de Cuba son güei pernecesarios nel planeta p'allumar el camín a les mases trabayadores pa siguir un camín énte tanto individualismu y tanta desorientación ente la mocedá y los seutores críticos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario