lunes, 29 de octubre de 2012

La Corriente Sindical d'Izquierda cellebró'l so VI Congresu.

La Corriente Sindical d’Izquierda d’Asturies vien de cellebrar esti fin de selmana el so VI Congresu. Coincidiendo col so 30 aniversariu, el sindicatu de clase asturianu debatió les llínees d’actuación pa los prósimos 4 años y escoyó les persones que conformarán los sos muérganos directivos. Samuel Fernández foi reellexíu como secretariu xeneral de la CSI, al frente d’una comisión executiva renovada.

La Corriente Sindical d’Izquierda nació hai 30 años cuando dellos cuadros y afiliaos fueron espulsaos de Comisiones Obreres al oponese a los Pactos de La Moncloa. Con gran pesu nos sectores del metal y la mediana industria históricamente, anguaño la central asturiana ye un espeyu de la reordenación económica del Principáu: espoxigó un 55% l’afiliación nos años caberos, 4.000 afiliaes y afiliaos, más de 400 representantes sindicales, y tien importantes secciones n’Alministración pública y en Caxastur, onde arrasaron nes últimes elleiciones sindicales, en detrimentu de la gran empresa y el sector naval.

 Nesti VI Congresu debatiéronse cinco ponencies sobre aspectos organizativos y llínea d’acción sindical. El tonu común a toes elles foi la necesidá de construir la llucha sindical en momentos d’enorme retrocesu de los derechos llaborales como los d’anguaño, y la urxencia de vertebrar un movimientu colos sectores más desfavorecíos de la sociedá civil, como son los desempleaos y los trabayadores precarios.

Namás concurría una llista al órganu de direición, que se podía considerar como continuista. Nella converxen hestóricos del movimientu obreru asturianu, como Juan Manuel Martínez Morala o’l propiu Samuel Fernández, una renovación xeneración encarnada por sindicalistes más mozos como Daniel Suárez (Hostelería), Marcelino (Servicios), Chelo (Alministración pública), Paco y una representación de sectores como’l de los trabayadores precarios y los paraos.

En pallabres de Samuel Fernández, mui críticu cola trayectoria del sindicatu nos cuatro años que lleva al frente, "el proyectu de la Corriente tien que ser la manifestación, la barricada, la movilización, tolos díes que podamos. Tenemos otru retu, la fuelga xeneral. Tenemos que salir a la cai, convoque quien convoque".

Al Congresu de la CSI asistieron representaciones de los sindicatos LAB (Euskal Herría), SAT (Andalucía), Co.Bas (Madrid), Coordinadora Sindical (Madrid), CIG (Galiza), CUT (Colombia) y del sindicalismu británicu que ficieron intervenciones pa desplicar les sos diferentes ámbitos d’acción.

Dientro’l congresu ún de los momentos más emotivos, foi cuando Igor Urrutikoetxea, responsable de Rellaciones Internacionales de LAB, entregó a Marín, de CSI-Minería, una bandera de Chile firmada polos mineros chilenos como muestra de solidaridá colos mineros asturianos en llucha.

FONTE: Glayiu.org
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario