viernes, 30 de noviembre de 2012

Conceyu Abiertu por Uviéu solidarízase colos trabayadores de Parques y Xardinos despedíos

La empresa FCC, al traviés d’una de les sos subcontrates, vien de despedir a seis trabayadores encargaos del caltenimientu de Parques y Xardinos dientru de los servicios municipales del Ayuntamientu d’Uviéu. La empresa argumenta motivos llaborales, fechu que refuga’l Comité d’Empresa, y los seis trabayadores, que s’atopen acampaos nel Parque San Francisco.

Dende Conceyu Abiertu por Uviéu queremos treslladar la nuesa solidaridá incondicional pa colos trabayadores afectaos por una decisión que paez nidiamente inxusta, al tiempu que mos paez imprescindible denunciar la complicidá del Ayuntamientu d’Uviéu pa con esti tipu d’atropellos empresariales.
 
La privatización d’estayes pertenecientes al Ayuntamientu d’Uviéu, xunío a la impunidá cola qu’actúen empreses como FCC pa colos sos trabayadores, amosen a les clares que ye urxente la municipalización de toles estayes anguaño en manes privaes. L’Ayuntamientu nun puede permitir que nestos tiempos la institución municipal seya cómpliz de la destrucción d’emplegu, y menos si esta se da nunes condiciones inxustes
 
Poro, desiximos la realmisión de los seis trabayadores depedíos, y animamos al pueblu uvieín a amosar la so solidaridá y sofitu pa con esta causa averándose a la zona d’acampada, porque la llucha d’estos trabayadores ye la llucha de los y les ciudadanes d’Uviéu que s’atopen en paru o situación de precariedá llaboral.
 
 
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario