viernes, 30 de noviembre de 2012

La seición de CSI na RTPA anuncia movilizaciones

La seición sindical de CSI na radiotelevisión pública asturiana anuncia nueves movilizaciones en defensa d'un ente públicu al serviciu de la ciudadanía.

La seición de la Corriente Sindical d'Izquierda na Radiotelevisión Pública d'Asturies RTPA anuncia "la puesta en marcha de movilizaciones contra los despidos de los compañeros y compañeres declaraos en cesión illegal polos tribunales". Pa CSI "Esti despidu supon na práctica l’aplicación d’un ERE tapáu. Más de 40 indemnizaciones de puestos de trabayu que se van a externalizar pagues col dineru de tolos asturianos".

Ye por ello que marquen yá nel calendariu una cacerolada pa esti vienres 30 de Payares a les 13:30 na entrada de RTPA, demientres que'l llunes 3 d'Avientu la movilización sedrá a les 16:30 nel mesmu llugar, pa recibir al Conseyu d'Alministración del ente públicu. La realmisión de los y les despidíes de mena irregular, amás de la puesta en marcha d'una comisión d'investigación que depure responsabilidaes son dalgunes de les vindicaciones.

FONTE: Infoasturies.net

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario