lunes, 5 de noviembre de 2012

Darréu sofita la convocatoria de fuelga na Universidá d'Uviéu

La organización de mocedá Darréu amosó'l so refugu a los retayos del gobiernu y la "Llei Wert", al tiempu que llamen a secundar la fuelga universitaria del 7-P.
 
Dende Darréu manifiesten "el nuesu sofitu a la fuelga convocada pa esti miércoles na Universidá d'Uviéu contra la Llei Wert y les agresiones neolliberales a la Educación Pública. Esta convocatoria ta convocada pol Conseyu d'Estudiantes y poles Asamblees d'Estudiantes de la Universidá d'Uviéu y llama a que naide vaya a clase y tamién a movilizase. Dende Darréu sofitamos la convocatoria".

En cuantes a los motivos p'apoyar la movilización, despliquen qu' "Atalantamos que la Llei LOMCE o Llei Wert ye un pasu más na manipulación ideolóxica que supón el Sistema Educativu Español. La Educación, como nun escondió'l ministru Wert, va "españolizase" y como non, va privatizase ainda más. Esta reforma, supón una involución de calter reaccionariu tanto a nivel político como económicu y social. Nun podemos escaecer tampocu qu'esti procesu de reforma ta empobináu sobre un escenariu que yá yera de manipulación, control, privatización y precariedá".

Pa finar, la organización de mocedá afita que "llamamos a la mocedá a lluchar contra esta reforma y contra los recortes a los servicios públicos, entamando pola Educación, pero tamién a crear y a construyir una alternativa a esti estáu de les coses. Nesi sen, llamamos a la mocedá asturiano a entamar la griesca por una Educación del pueblu y pal pueblu, que supondría un modelu públicu, de calidá, asturianu y afitáu na llaicidá".

Fonte: Infoasturies

No hay comentarios:

Publicar un comentario