jueves, 8 de noviembre de 2012

¡FUERA FACISTES DE LA UNIVERSIDÁ!

Les Asamblees d’Estudiantes de la Universidá d’Uviéu queremos denunciar y amosar el nuestru fonderu refugu énte los intentos d’infiltración y sabotax al movimientu estudiantil per parte de grupos facistes. Del mesmu mou, queremos amosar la nuestra indignación énte la perdeficiente actuación policial, qu’amosó especial enfotu en sofitar al grupu de neonazis que s’interponíen nel camín de la marcha nel so trescursu pela Plaza d’España, poniendo en peligru la seguridá de los y les manifestantes al esponelos a la confrontación col grupu de facistes.
 
Les Asamblees d’Estudiantes de la Universidá d’Uviéu queremos denunciar y amosar el nuestru fonderu refugu énte los intentos d’infiltración y sabotax al movimientu estudiantil per parte de grupos facistes y d’estrema derecha. Nesti sen, consideramos d’especial gravedá lo asocedío esta mañana durante la llexítima convocatoria del Conseyu d’Estudiantes de la Universidá d’Uviéu, énte la Conseyería d’Educación del Principáu d’Asturies, en protesta escontra la “Llei Wert” y les polítiques mercantilizadores y retayadores de derechos na Educación Pública. Denunciamos qu’una quincena de militantes d’una organización d’estrema derecha, asoleyando banderes y símbolos fascistes, intentaron reventar l’actu de los y les estudiantes de la Universidá d’Uviéu, provocando a los manifestantes mediante xestos, insultos y cánticos como “Fuera los negros de la universidá”, “Fuera los obreros de la universidá” y “Fuera los guarros de la universidá”.

Del mesmu mou, queremos amosar la nuestra indignación énte la perdeficiente actuación policial, que lloñe de defender a los manifestantes que teníen l’autorización oficial de manifestación, torgó’l desarrollu normal previstu pola convocatoria nel so desplazamientu hacia la Conseyería d’Educación. N’efeutu, la Policía Nacional amosó especial enfotu en sofitar al grupu de neonazis que s’interponíen nel camín de la marcha nel so trescursu pela Plaza d’España, poniendo en peligru la seguridá de los y les manifestantes al esponelos a la confrontación col grupu de facistes. Refugamos del mesmu mou l’actitú represora per parte del cuerpu policial, al intimidar, amenazar e identificar inxustificadamente a estudiantes qu’exercíen el so llibre derechu de manifestación de mou pacíficu y exemplar, llegando a identificar a miembros del Conseyu d’Estudiantes, convocante oficial.

Con too, consideramos la convocatoria too un éxitu del movimientu estudiantil y cellebramos el comportamientu de los y les asistentes a la serie de movilizaciones que nesti día tán asocediendo nel contestu de la Xornada de Llucha Estudiantil pola Educación Pública na Universidá asturiana. La Xornada entá nun finó, tovía queda munchu recorríu y tiempu pa l’acción y la reflexón, pero estos fechos, lloñe d’amenorgar la nuestra actitú combativa y antirepresora pola defensa de los nuestros derechos, afálenla.

Les Asamblees d’Estudiantes de la Universidá d’Uviéu somos agrupaciones estudiantiles llibres sofitaes nos principios de participación, cooperación, solidariedá y horizontalidá, defensores de la igualdá total ente les persones y de los Derechos Humanos. Quede claro: nun vamos tolerar los intentos de manipulación del movimientu estudiantil per parte d’organizaciones y persones qu’afalen ideoloxíes de calter racista, xenófobu, homófobu, sexista, facista, totalitariu, segregador y violentu.
Nun nos engañen les sos mázcares:

¡FUERA FACISTES DE LA UNIVERSIDÁ!

No hay comentarios:

Publicar un comentario