sábado, 10 de noviembre de 2012

Denuncien más de 100 despidos nes subcontrates d'HUNOSA dende que finó la fuelga

El coleutivu d'afeutaos polos despidos denuncien les intenciones de la hullera de siguir despidiendo trabayadores, al tiempu qu'anuncien la constitución d'una plataforma.

Los retayos d'ayudes pa la producción de carbón autóctono non sólo ta teniendo consecuencies nes esplotaciones privaes, sinon que tamién afeuten a decenes de trabayadores de la empresa pública HUNOSA. Asina, según el coleutivu d'afeutaos, dende'l final de la fuelga minera desendolcada durante los meses de Xunu y Xunetu la hullera pública yá executó más d'un cientu de despidos nes subcontrates que trabayen pa la compañía. La mayoría de los despidos, según despliquen, tan dándose dende finales d'Ochobre.
Amás, el coleutivu denuncia los planes d'HUNOSA pal despidu inminente de, al menos, mediu centenar más d'obreros y obreres de les subcontrates, fechu pol qu'anuncien la creación d'una plataforma qu'atrope a los trabayadores despidíos, y "evitar que más de 150 families queden na cai". Tamién anuncien el pidimientu d'ayuda a los sindicatos del seutor SOMA y CC.OO, colos que s'amosen percríticos pol so "pocu interés" pa con esta problemática que, según paez, inda ta entamando les sos piores consecuencies.

Ensin paga de navidá

HUNOSA tamién anunció a la representación sindical la supresión de la paga navidiega, según despliquen "al aplicar el Real Decretu" aprobáu pol gobiernu central y qu'afeuta a los trabayadores d'empreses y alministraciones públiques. Otra mala noticia pa un seutor mineru qu'agoniza ante la falta de sofitu institucional, sindical y gubernamental.

FONTE: Infoasturies.net

No hay comentarios:

Publicar un comentario