viernes, 9 de noviembre de 2012

DARRÉU llama a la fuelga esti prósimu 14 de payares.

La Organización Darréu fai un llamamientu a la mocedá asturiano y al Pueblu Asturianu en xeneral a participar na fuelga xeneral del prósimu 14 de payares y a la movilización activa esti día y les prósimes selmanes.
 
Camentamos qu'esta convocatoria llega tardi y ye insuficiente pa tornar la situación de la clas trabayadora y d'Asturies pero ye una xornada afayaiza pa espeyar les fonderes contradicciones del sistema capitalista y l'Estáu Español, polo que llamamos a la movilización activa y crítica a les moces y los mozos del nuesu país.
 
Dende la mocedá soberanista y revolucionario asturiana siguimos calteniendo que'l bloque oligárquicu español oprime nacional y socialmente al nuesu pueblu. Al empar que pisa les necesidaes y drechos del Pueblu Trabayador Asturianu, con recortes y crímenes xabaces, roben la nuesa soberanía política pa torganos decidir el nuesu futuru y que nun podamos asina constituyir una alternativa al capitalismu n'Asturies.

 
La mocedá asturiano ta siendo la mayor perxudicada d'esti procesu de desmantelamientu económicu, de drechos o de llibertaes. La sanidá, la educación y otros servicios públicos tan cayendo na más pura privatización, entregando estos servicios a les carteres de los inquisidores financieros ya inorando dafechamente les necesidaes de la xente. Trabayar n'Asturies cada vuelta más complicáu y si puede ser sedrá colos mayores niveles de precariedá. La emigración forciada sigue siendo una “lleenda urbana” bien visible y real mentantu la probitú nun da tregua y sigue medrando.
Esta ye la ufierta que'l capitalismu y l'españolismu dan al Pueblu Asturianu. Nes nueses manes, na nuesa fuercia obrera y asturiana ta'l tornar esta situación y escoyer un futuru soberanu, llibre y socialista. El neolliberalismu ye crimen, ye miseria y ye violencia, nun podemos siguir atendiendo a razones cola barbarie capitalista, tenemos que desaniciar esi modelu socioeconómicu y nun sedremos quien a superar esti sistema mentantu nun seyamos un pueblu con poder decisoriu.
Poro, nesti 14 de payares, dende Darréu reclamamos una vegada más la nuesa soberanía política y económica, entendiendo una vegada más que la situación d'Asturies nun tien más igua que siguir afondando na concenciación nacional de la nuesa xente col envís d'algamar un mañana nel que'l Pueblu Asturianu pueda ser dueñu'l so destín, y non dexe'l so destín en manes del bloque oligárquicu.
El futuru pertenez a los pueblos y les/os trabayadores, somos los más y tenemos la razón. El capitalismu tien de finar yá y la so superación dará pasu al socialismu como alternativa real y necesaria empobinada poles clases populares. Namás colos nuesos drechos nacionales y col socialismu podremos ser un país llibre y podremos superar la situación de crisis permanente que vive Asturies.

No hay comentarios:

Publicar un comentario