miércoles, 11 de febrero de 2009

La mocedá independentista Darréu asoleya una nueva campaña.


Con esta campaña, a base de pegadielles y otres aiciones la organización de mocedá trata d'estimular a los más xóvenes a garrar un compromisu de llucha y militancia. El testu qu'asoleyen dende Darréu ye'l siguiente:

" Darréu saca a la cai una campaña llamando a la mocedá a la militancia y la llucha

Darréu- mocedá independentista asturiano- asoleya más de 2.000 pegadielles llamando a la mocedá del país a xunise a la nuesa organización de mocedá y al movimientu de lliberación del pueblu asturianu, y asina dinamizar la llucha ente les moces y mozos por algamar la independencia y el socialismu. Nesta campaña, Darréu emplega un vieyu llema d’Ernesto “Che” Guevara, como referente de solidariedá y llucha escontra l’imperialismu y colonianismu español que sufre Asturies. Estes pegadielles ya puen vese nes cais de los pueblos y ciudaes del nuesu país.

Dende Darréu enfotámonos en que seya un bon estímulo p’animar a los xóvenes a movilizase y lluchar, más agora que la represión del Estáu español medra n’Asturies xabazmente como podemos ver colos casos de los 14 antifacistes de Cangues d’Onis a los que-yos piden más de 35 años de cárcele o’l casu del independentista Fernando G.R., al cual l’Audiencia nacional pidei 8 años, ensín escaecer les sanciones, multes y persecuciones que sufrimos los mozos y les moces que refugamos lo que traten d’imponenos dende’l gobiernín y dende Madrid. Asina dende Darréu creyemos que’l momentu pa defendenos como pueblu trabayador ye agora más que nunca, siguiendo cola nuesa actividá pese a les torgues y les agresiones diaries del Estáu facista español. Y tornamos a citar al “Che” si fai falta: “ Si el presente ye de llucha, el futuru ye de nueso”.

¡Puxa Darréu!

¡Puxa Asturies llibre y socialista!

www.darreu.org"

No hay comentarios:

Publicar un comentario