miércoles, 11 de febrero de 2009

Noticies alredor del xuiciu a Fer.

Nos caberos dies munches organizaciones y presones solidarizaronse col militante independentista Fernando G.R.. Equí dexamos la postura de d'Andecha Astur, de COSAL y de Ricardo Gayol en RNE, sorprendente'l posicionamientu d'esti últimu.



Andecha énte'l xuciu al ciudadanu asturianu Fernando G.R


• Denunciamos la campaña de criminalización hacia la nuestra organización al través de les informaciones que se vienen espublizando en prensa escrito, medios dixitales, radios y hasta na televisión pública del “Principado”, onde se calificó a Fernando como miembru d’Andecha Astur y llegando a vincular a miembros d’Andecha Astur con supuestes agresiones a periodistes demientres la primer parte del xuiciu.

• Consideramos que la campaña de criminalización haza Andecha busca criminalizar a la izquierda nacionalista asturiana y al nacionalismu asturianu en xeneral (dalgo a lo que por desgracia tamos mui avezaos los nacionalismos non españoles) y con ello a tolos ciudadanos y ciudadanes d’Asturies con una ideoloxía determinao.

• A la vegada que se criminaliza a tou un movimientu políticu y a miles de ciudadanos y ciudadanes, con esti casu, alcontrámonos con un xuiciu na Audiencia Nacional española a un ciudadanu asturianu, al que-y piden 8 años de cárcele por un delito d’estragos en grau de tentativa, y al que, dende la so detención en 2005, se-y vien faciendo un xuiciu públicu paralelu en prensa cola participación de la Delegación del Gobiernu español n’Asturies, con Antonio Trevín al frente (al que-y tenemos qu’agradecer portaes de periódicu de 2005 como “La policia investiga el entorno de Andecha Astur”) vulnerando’l so drechu a la presunción d’inocencia.

• A Fernando G.R tán xulgándolu en base a la Llei antiterrorista española énte la que caltenemos un posicionamientu públicu contrariu, claru y conocíu, por ser una restricción intolerable a los derechos humanos, igual qu’otres munches organizaciones polítiques, sociales y mesmamente organizaciones como “Human Rights Wacht” o “Amnistia Internacional”.

• A Fernando G.R xúlgalu l’AN, tribunal pal que tamién pedimos la so derogación. Considerámosla como otres muches organizaciones asturianes y del estáu un tribunal d’esceición herederu de los Tribunales d’Orde Públicu franquistas. Una Audiencia calificada por Gregorio Peces-Barba, nada sospechosu de ser un “pelligrosu independentista”, como un "atentado a un derecho fundamental".

• Con too ello, alcontrámonos con una primer parte del xuiciu onde se vulneró’l derechu a la defensa d’un ciudadanu asturianu prohibiéndo-y la xuez Angela Murillo utilizar la so llingua materna pa declarar, pesie a tener concedíu un intérprete pola propia sala, como denunció l’Aconceyamientu de Xuristes pol Asturianu (AXA) recordándo que’l propiu Plenu de la propia AN sentenció n’abril de 2008 que "ye una garantía del drechu a la defensa permitir al acusáu que s'esprese na so llingua materna".

• Si recapitulamos, tamos énte un casu nel qu’un ciudadanu asturianu foi deteníu aplicando-y una llei contraria a los derechos humanos, xulgáu por un tribunal herederu del franquismu y nun xuiciu nel que nun tien garantizáu’l derechu a la defensa. Camentamos qu’esta situación ye denunciable por cualaquier demócrata que se precie.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Solidaridad con FER desde COSAL
Xixón, el 10 febreru 2009

Desde COSAL, queremos expresar nuestra solidaridad con la causa de Fernando González Rodríguez.
Fernando cumplió sentencia de prisión durante catorce meses en el año 1996 por negarse a realizar el servicio militar. El estado español no le indemnizó todavía por haberse adelantado a la casi inmediatamente posterior anulación de la discriminatoria obligatoriedad de dicho servicio, anulación que obedeció a la persistente petición popular. La valentía de las personas que, como Fernando, se la juegan por los más, sigue sin merecer, por desgracia, derecho a reparación alguna en este sistema, sino todo lo contrario.
En el año 2005, fue nuevamente encarcelado e incomunicado en aplicación de la ley antiterrorista, la misma que ha cerrado periódicos hasta entonces legales; la misma que ha eliminado partidos políticos del sistema electoral; la misma con la que se está criminalizando la lucha por defender el trabajo en Asturias. La misma que desde amplios sectores de la población se pide abolir, por su carácter injusto, discriminatorio, represivo como en épocas que soñábamos olvidar.
Fernando fue liberado en diciembre de ese mismo año 2005, pero con el sumario abierto hasta juicio. Éste tuvo lugar el pasado día 23 de enero de 2009 en la Audiencia Nacional. ¡Y Fernando no pudo defenderse! Hoy, como en 1996, de nuevo le toca pagar cara su visión política, su dignidad personal que nos beneficiará a los más: A Fernando se le negó el derecho básico de defensa porque no se le permitió hablar en su lengua, que es la de nosotros también, pues en Asturias vivimos. A pesar de que sí se había autorizado, previamente, la presencia de un intérprete --perteneciente a l' Academia de la Llingua-- en la sala con este fin.
El próximo día 12 de febrero concluye el juicio, con la aportación, parece ser, de pruebas periciales pendientes. Pero entre éstas no podrá estar la declaración en su defensa de Fernando, porque no se le permitió hablar. Ocho años de prisión se ciernen sobre él. Los políticos asturianos en el poder reinante pueden sentirse orgullosos de su "buen trabajo" contra nuestra lengua materna, expresado en esta ocasión en el encarnizamiento contra la víctima propiciatoria Fernando González: Preso político por defender esta Asturias incendiada, arrasada por despropósitos políticos que tienen en el PSOE y sus ínclitos representantes a sus mayores adalides, hoy, como en 1996, no soportan que exprese la verdad. Y su verdad, es la nuestra también y por eso queremos decirlo desde estas líneas:

¡¡FER SOMOS TODOS!!! ¡¡Y DE TODOS, SOBRE TODO, TODAS!!!¡¡NO AL JUICIO A FER!!


---------------------------------------------------------------------------------------------
El Xuiciu a Fer na Cadena SER

http://www.goear.com/listen.php?v=4efa5ca



Solidaridá con Fer!







No hay comentarios:

Publicar un comentario