miércoles, 11 de febrero de 2009

Mañana 12 febreru, termina'l xuiciu a Fer n'Audiencia Nacional


El xueves 12 de Febreru tien llugar la última sesión del xuiciu a Fernando G.R., acusau en 2005 pola policia, Delegación de Gobiernu y prensa de "macroterrorismu" (22 atentaos), pertenencia a banda armada... Fernando G.R. tá siendu xulgau por estragos terroristes en grau de tentativa trás demostrase la
falsedá de la campaña política y mediática que la policia nacional y Antonio Trevín, delegau del gobiernu, mantuvierun nel momento los sucesos. Fernando G.R. foi deteniu nel so coche cuando portaba 2 petardos, botes d'aerosol y una garrafa pequeña de gasolina. Lo demás pertenez a les "mentires, sumarios y cintes de vidiu" que'l acusau aclaró recientemente nel entamu d'un llibru "Amarraza. 102 días baxu la llei antiterrorista" y n'una charra.

El 12 de Xineru solidarixs con Fernando G.R. viaxarán de nueu a Madrid en sofitu al acusau. A través del mail de Sofitu (sofitu@nodo50.org) podeis apuntaos al viaxe y comprobar como furrula l'Audiencia Nacional a la hora de perseguir la rebeldía política. L'autobus sal a les 3:00h de la madrugada del xueves 12 de febreru de la FEVE en Xixón y a les 3:30h de la Plaza de la Gesta n'Uviéu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario